دو عضو شورای شهر برای استعفا ندادن، راضی شدند

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: اعضای شورای شهر با تبیین شرایط حساس کنونی برای دو عضوی که خواستار استعفا از شورا بودند، توانستند آنها را برای ماندن در شورا راضی کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محسن هاشمی در حاشیه یکصد و نودمین جلسه شورای شهر تهران درخصوص جلسه هم اندیشی صبح امروز اعضای شورا اظهار کرد: جلسه هم اندیشی صبح امروز بدون حضور شهردار تهران برگزار و دو موضوع متمم بودجه سال ۹۹ شهرداری تهران و استعفای برخی از اعضای شورای شهر در آن مطرح شد.

وی درخصوص به بررسی متمم بودجه سال ۹۹ افزود: متمم بودجه به کمیسیون ارجاع شده و ما درخواست نظرخواهی نسبت به این موضوع داشتیم و برای حل اختلاف جهت ارائه در صحن همزمان با بررسی آن در کمیسیون تلفیق نیز صبح امروز برگزار شد.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به آخرین وضعیت استعفا دو عضو شورای شهر تهران، ادامه داد: اعضای شورای شهر نظر خود را درباره استعفای خانم‌ها آروین و خداکرمی بیان کردند و نظر بر این بود که نباید در این شرایط حساس این اعضا اینگونه عمل می‌کردند.

وی با تاکید بر اینکه نظر اعضا این است که نباید وارد این حرکات شویم، خاطرنشان کرد: بحث سنگینی در این رابطه مطرح شد و اعضا با تبیین شرایط حساس کنونی برای این دو نفر، توانستند آنها را برای ماندن در شورا راضی کنند و این دو عضو شورای شهر که قصد استعفا داشتند نیز نظر اعضا را پذیرفتند.

کد خبر 405683

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.