استوکس زوج اوساگونا/ بازگشت یحیی به خانه

یحیی گل محمدی در حالی به پرسپولیس بازگشت که پیوستن استوکس به این تیم نیز در مراحل پایانی است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، روزنامه‌های ورزشی صبح امروز -سه شنبه ۲۴ دی- در حالی منتشر شد، که انتخاب یحیی به عنوان سرمربی پرسپولیس تمامی صفحات اول روزنامه‌ها را به خود اختصاص داد، دیگر جابجایی های روز پایانی نقل و انتقالات از دیگر عناوین مهم روزنامه‌ها بود. 

"خبرورزشی" با عنوان "۱۰۰ درصد پرسپولیسی" از پیوستن یحیی به پرسپولیس و کامل شدن تیم و مدیریت این باشگاه از بازیکنان سابق این تیم نوشت، اتفاقی که نوید روزهای خوبی را در نیمه سرخ پایتخت می‌دهد.

"گل" با عنوان "منافع هر دو باشگاه تامین شد" از اظهارات گل محمدی بعد از نارضایتی پدیده از پیوستن او به پرسپولیس نوشت که یحیی مدعی شد در این بین شهرخودرو از لحاظ مالی تامین شده است.

"ایران ورزشی" با عنوان "بازگشت به خانه" از بازگشت یحیی به تیمی نوشت که حالا نه بدون تجربه و با هدف جام حذفی بلکه باتجربه و به دنبال قهرمانی لیگ به آن برگشته است. 

"فرهیختگان ورزشی" با عنوان "استوکس، زوج علیپور در خط حمله پرسپولیس؟" از احتمال بالای پیوستن مهاجم سابق تراکتور به پرسپولیس نوشت، انتقالی که تحقق آن را توجه اظهارات یحیی دور از انتظار نیز نیست.

"هدف" با عنوان "دور ایران در چند تیم" از پیوستن سروش رفیعی به سپاهان بعد از ناکامی بزرگ او در شهر خودرو نوشت، انتقالی که سپاهان را در خط هافبک بیش از پیش قوی کرد. 

"پیروزی" با عنوان "مرد نیم فصل‌های دوم" از نشستن یحیی روی نیمکت تیم پرسپولیس برای نیم فصل دوم این فصل نوشت.

"صدای سپاهان" با عنوان "قلعه نویی بماند و سپاهان را تنها نگذارد" از پیشنهاد تیم ملی به قلعه نویی نوشت، پیشنهادی که به نظر قلعه نویی را مجاب کرده است تا اصفهان و سپاهان را رها کند به فکر پاک کردن روزهای تلخ با تیم ملی و صعود به جام جهانی است‌.

"سبز سبزم" با عنوان "فرشاد شاد شد" از پیوستن فرشاد محمدی مهر به ذوب آهن در آخرین روز مهلت نقل و انتقالات نوشت، بازیکنی که می‌تواند حال و روز ناخوب دفاع ذوب آهن را بهبود ببخشد.

کد خبر 405679

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.