محسن عباسی در گفتوگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه مدیریت سوارهها، کلید توسعه پیاده محوری است و احداث رینگ میانی شهر این امر را تسهیل میکند، اظهار کرد: برخی فکر میکنند که وقتی صحبت از پیاده محوری میشود باید فعالیت عمرانی در حوزه ترافیک شهر را تعطیل کرد و همه را مجبور به دوچرخه سواری و پیاده روی کرد که این سوء برداشت از پیاده محوری است.
وی به احداث دو پل بزرگ در میدان شهدای محراب در همین راستا اشاره و تاکید کرد: این دو پل در قالب دو دور برگردان اجرا می شود که در زمان اجرای اولیه پروژه باید اجرا می شد.
رئیس کمیسیون عمران شورای شهر یزد با بیان اینکه این دو سازه همراه با اصلاح هندسی، ظرفیت ترافیکی میدان را ۴۰ درصد افزایش میدهد، گفت: برخی پروژهها در زمان اجرا، درست و کامل اجرا نمیشوند و این موضوع هزینههای مکرر بر مدیریت شهری تحمیل می کند.
وی در خصوص پروژه میدان شهدای محراب خاطرنشان کرد: قدم بعدی این پروژه، تعریض محور ابوذر تا شهدای محراب است که به زودی انجام خواهد شد.
عباسی گفت: رویکردمان تقویت حمل و نقل عمومی به ویژه در محدوده داخلی رینگ میانی و رفتن به سمت انسان مداری بیشتر در این محدوده شهر است.
نظر شما