تسلیت ظریف به مدیرکل امور بین‌الملل وزارت بهداشت

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، جان باختن فرزندان مدیرکل امور بین‌الملل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در سانحه سقوط هواپیمای اوکراین را تسلیت گفت.

به گزارش ایمنا، محمدجواد ظریف امروز _دوشنبه ۲۳ دی‌ماه_ در پیامی خطاب به محسن اسدی لاری نوشت: «خبر ضایعه دردنا ک و فقدان جبران ناپذیر جگر گوشه‌های عزیزتان موجب تاثر و تالم شدید اینجانب گردید. اگرچه در این غم جانکاه، هیچ واژه‌ای توان تسلی دادن ندارد، از درگاه خداوند متعال برای جناب‌عالی و خانواده محترم صبر و شکیبایی مسئلت می‌نمایم و برای آن عزیزان سفر کرده رحمت واسعه الهی و بهشت برین آرزومندم.»

به گزارش ایمنا، محمد حسین و زینب اسدی لاری فرزندان محسن اسدی لاری مدیرکل امور بین الملل وزارت بهداشت، درمان آموزش پزشکی از در تورنتو کانادا مشغول تحصیل در رشته پزشکی بودند.

مراسم یادبود محمدحسین و زینب اسدی لاری روز گذشته (یکشنبه) در مسجد جامع شهرک غرب با حضور چهره ها و شخصیت های سیاسی برگزار شد.

محسن اسدی لاری مدیرکل امور بین الملل وزارت بهداشت نیز در پیامی از پیام‌های تسلیت و حضور مردم و شخصیت‌های سیاسی و فرهنگی در مراسم یادبود فرزندانش تشکر کرد و نوشت: «من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق. ایزد منان را سپاسگزاریم که در غمناک‌ترین روزهای زندگی‌مان و در سوگ دو عاشق ابی عبدالله الحسین علیه السلام که به حق ملقَّب به محب الحسین شدند و دو دانش پژوه تاثیرگذار جهانی، ما را از نعمت حضور سروران گرانقدر، اساتید بزرگوار، مسئولان محترم و دوستان معزز برای همدردی با داغدیدگان و عرض ارادت به مقام شهدا بهره‌مند ساخت. برخود لازم می‌دانیم از ابراز همدردی و بذل محبت کلیه عزیزان که با حضور در مراسم و مجلس بزرگداشت نورچشمان عزیزمان محمدحسین و زینب اسدی لاری، به صورت حضوری یا با ارسال گل و پیام‌های بی شمار تسلیت، تقبل زحمت نمودند، قدردانی و سپاسگزاری نموده و چنانچه به دلیل تألمات روحی امکان تشکر از محبت بی کران شما بزرگواران، به ویژه سرورانی که به دلیل کثرت جمعیت امکان عرض ارادت حضوری میسر نگردید، تقاضای عفو و بخشش داریم. ربّنا اَفرغ علینا صبراً و ثبِّت اقدامنا واْنصُرنا علی القوم الکافرین.»

منبع: ایرنا

کد خبر 405649

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.