فاجعه ذوب آهن در گرگان/ پیروزی مهرام و پتروشیمی در وقت اضافه

تیم‌های مهرام تهران، پتروشیمی بندر امام، شهرداری گرگان و اکسون تهران در هفته هجدهم لیگ برتر بسکتبال حریفان خود را شکست دادند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته هجدهم لیگ‌ برتر والیبال با شکست سنگین ذوب آهن مقابل شهرداری گرگان عصر امروز _پنجشنبه ۲۳ دی‌ماه_ به پایان رسید. ذوب آهن در این دیدار در حمله و دفاع بسیار ضعیف ظاهر شد و صدرنشین لیگ اصفهانی‌ها را در هم کوبید.

دو بازی مهم لیگ یعنی دیدار پالایش نفت آبادان در برابر مهرام تهران و رقابت پتروشیمی بندر امام و شیمیدر به وقت‌های اضافه رفت. در این دو بازی دو تیم هرچه داشتند رو کردند، اما در پایان چهار کوارتر زور هیچ تیمی به حریفش نرسید. در نهایت این مهرام تهران و پتروشیمی بودند که با پیروزی مقابل حریفان یک نتیجه شیرین به دست آوردند.

اکسون تهران در بازی نزدیک‌ و جذاب میزبان خود یعنی توفارقان را از پیش رو برداشت. این بازی در واقع شش امتیازی محسوب می‌شود، زیرا دو تیم تنها یک امتیاز در جدول اختلاف داشتند و حالا اکسون بالاتر از آذرشهری‌ها قرار دارد.

در دو بازی دیگر مهم لیگ که برای تیم‌های پایین جدول بسیار مهم بود صنعت مس کرمان و شهرداری بندرعباس پیروز شدند و تا خطر سقوط برای این دو تیم از بین برود.

نتایج دیدارهای هفته هجدهم لیگ برتر بسکتبال به شرح زیر است:

پالایش نفت آبادان ۸۶ – مهرام تهران ۹۳ (وقت اضافه نخست)

نیروی زمینی ۴۴ – آویژه صنعت پارسا مشهد ۵۳

صنعت مس کرمان ۷۷ – شورا و شهرداری قزوین ۷۱

شهرداری بندرعباس ۸۹ – رعد پدافند هوایی شهرکرد ۶۹

توفارقان آذرشهر ۷۰ – اکسون تهران ۷۳

شهرداری گرگان ۸۲ – ذوب آهن اصفهان ۴۴

پتروشیمی بندر امام ۷۵ – شیمیدر قم ۷۳ (وقت اضافه نخست)

کد خبر 405640

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.