بسیج امکانات صندوق بیمه کشاورزان در استان‌های جنوبی برای کمک به سیل‌زدگان

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر به مدیران استان‌های فارس، کرمان، خراسان جنوبی و هرمزگان دستور داد تا هرچه سریعتر با بسیج امکانات و تجهیزات خود به یاری سیل‎زدگان استان سیستان و بلوچستان بشتابند.

به گزارش ایمنا و به نقل از اداره‌ کل روابط عمومی صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، علی شیرکانی ضمن ابراز همدردی با مردم استان سیستان و بلوچستان که در روزهای اخیر با سیل و طغیان رودخانه‌ها دست به گریبان هستند، از مدیران صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر در استان‌های جنوبی و همجوار مناطق سیل‌زده استان خواست تا با نیروهای امدادی نهایت همکاری را برای کمک به مردم انجام دهند و امکانات و تجهیزات صندوق در استان‌ها را برای امدادرسانی به سیل‌زدگان جنوب سیستان و بلوچستان اختصاص دهند.

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر به مدیریت صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر در استان سیستان و بلوچستان دستور داد تا در اسرع وقت، برآوردی از خسارات وارده به روستاییان و کشاورزان منطقه که عموما از بیمه‌شدگان یا مستمری‌بگیران صندوق هستند، ارائه دهد.

به گزارش ایمنا،  روستاییان و عشایر،  حجم زیاد بارندگی دو روز اخیر در منطقه بلوچستان در جنوب سیستان و بلوچستان موجب طغیان رودخانه‌های فصلی و جاری‌شدن سیلاب در تعداد زیادی از شهرستان‌های منطقه شده و خسارات زیادی به زیرساخت‌ها و منازل مردم وارد کرده است. بر اساس آخرین گزارش‌ها، شهرستان‌های دلگان، کنارک و چابهار و روستاهای این مناطق، بیشترین آسیب را متحمل شده‌اند و به بیش از ۲۰ هزار واحد مسکونی در این مناطق خسارت وارد شده است.

کد خبر 405638

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.