ارتباطات در استان سیستان و بلوچستان برقرار است

مدیرکل دفتر هماهنگی امور استان های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با اعلام رفع قطعی در برخی مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان، خبر داد: وضعیت ارتباطات حال حاضر این استان، سفید است.

به گزارش ایمنا به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات مهرداد ترابیان درباره وضعیت ارتباطات در مناطق سیل زده کشور با اشاره به اینکه از ظهر روز یکشنبه _۲۲ دی ماه_ وضعیت ارتباطات در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان به صورت نرمال برگشته است، اظهار کرد: در شهرستان های قصرقند، نیکشهر، فنوج و شهر پیشین به دلیل قطع برق و تخریب فیبر نوری ارتباطات قطع شده بود که بلافاصله با بازسازی فیبر نوری منطقه وضعیت استان سیستان و بلوچستان از نظر ارتباطات هم اکنون سفید است.

وی با اشاره به اینکه سایت های ارتباطی در زمان قطعی برق از باطری های خود استفاده می کنند، گفت: این باطری ها تا چهار ساعت بعد از قطعی برق توان دارند و در صورت ادامه قطعی برق، ارتباطات دچار اختلال می شود.

ترابیان درباره وضعیت مناطق سیل زده استان هرمزگان نیز گفت: شهر لیردف در این استان به دلیل تخریب راه‌های دسترسی و قطعی برق دچار قطعی ارتباطات است و از امروز صبح نیز تجهیزات اضطراری ارسال شده به این منطقه در انتظار ایجاد جاده دسترسی هستند و در صورت مهیا شدن دسترسی، ارتباطات این شهر نیز متصل می شود.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور استان های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات درباره میزان خسارت سیل اخیر به زیرساخت های ارتباطی در مناطق سیل نیز اعلام کرد: هنوز برآورد دقیقی از میزان خسارت ها نشده است.

کد خبر 405608

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.