اجرای طرح پاکسازی داوطلبانه پارک جنگلی ناژوان

مدیر طرح ساماندهی ناژوان گفت: اجرای طرح پاکسازی داوطلبانه پارک جنگلی ناژوان و جمع آوری زباله و مواد بازیافتی با همکاری شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی فرهنگی سپاهان و اعضای سازمان‌های مردم نهاد فعال در این حوزه اجرا می‌شود.

سیدرسول هاشمیان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: این طرح به مناسبت روز ملی هوای پاک و با مشارکت سازمان مدیریت پسماند، سازمان فرهنگی تفریحی ورزشی شهرداری، باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد مبارکه سپاهان، مجمع فعالان زیست محیطی اصفهان؛ گروه‌های کوهنوردی کرکس و چکادروز جمعه مورخ ۲۷ دی ماه و در ساعت هشت و نیم صبح شروع می‌شود.

وی افزود: ناژوان متعلق به همه مردم شهر و حتی کشور است که این سرمایه عظیم را نباید به راحتی از دست داد.

مدیر طرح ساماندهی ناژوان ادامه داد: در این طرح سعی کردیم از همه توان اعضای سازمان‌ها و نهادهای اجتماعی استفاده کنیم تا نتیجه‌ای خوب و قابل قبول بگیریم.

وی با اشاره به استفاده تعداد قابل توجهی از شهروندان در طول سال از فضای پارک جنگلی ناژوان افزود: فرهنگ شهروندان اصفهانی در پاکیزه نگهداشتن و مراقبت از پارک ها و فضای سبز در سطح بالایی است که باید از آن‌ها قدردانی کرد.

هاشمیان با اشاره به استفاده اردوهای دانش آموزی و دانشجویی در فصول مختلف از مراکز گردشگری ناژوان گفت: با اقدامات خوبی که در زمینه فرهنگسازی مراقبت از فضای سبز در بین اردوهای دانش آموزی انجام شده، مشکلات کمتری در این حوزه را شاهد هستیم.

مدیر طرح ساماندهی ناژوان گفت: مجموعه‌های تفریحی و گردشگری اصفهان ظرفیت بی نظیری برای جذب گردشگر داخلی و خارجی است که می توانیم با همپوشی ظرفیت‌ها و هم افزایی توان خود از آن بهره ببریم.  

کد خبر 405602

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.