فوتی‌های تصادفات درون شهری اصفهان ۷ درصد کاهش یافت

رئیس پلیس راهور استان از کاهش هفت درصدی آمار جانباختگان تصادفات درون شهری در استان اصفهان طی ۹ ماهه ابتدای امسال خبر داد.

به گزارش ایمنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی نیروی انتظامی، سرهنگ محمدرضا محمدی اظهار کرد: مجموعه پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان با انجام یکسری اقدامات کارشناسی و تخصصی تمام توان خود را به کار گرفته اند تا میزان وقوع تصادفات ، مجروحیت ها و فوت افراد ناشی از تصادفات تا حد زیادی کاهش یابند.

وی افزود: در این راستا دستاوردهای خوبی نیز نصیب پلیس شد و در ۹ ماهه ابتدایی امسال میزان جانباختگان ناشی از تصادفات فوتی درون شهری هفت درصد کاهش نسبت به مدت مشابه سال گذشته یافت.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان ادامه داد: در تصادفات موتورسیکلت سواران نیز شاهد کاهش۱۴ درصدی تعداد جانباختگان بر اساس اعلام پزشکی قانونی نسبت به مدت مشابه سال قبل بودیم.

سرهنگ محمدی افزود: متاسفانه در تصادفات منجر به مجروح شدن افراد شاهد افزایش ۱۲ درصدی بودیم و طبق اعلام پزشکی قانونی مجروحان ناشی از تصادفات درون شهری از ابتدای سال تاکنون یک هزار و ۱۳۵ نفر بوده اند .

رئیس پلیس راهور استان اصفهان به رانندگان و عابران توصیه کرد: حتما به توصیه های پلیس توجه و قانون را رعایت کنند، رانندگان با سرعت مجاز و مطمئنه رانندگی کنند و از عجله و شتاب اکیدا خودداری شود، موتورسیکلت سواران کلاه ایمنی را فراموش نکنند، عابران هنگام عبور از تقاطع و خیابان ها از خطوط مخصوص یا پل هوایی استفاده کنند و در آخر بدانید نقص عضو یا فوت یک فرد ، یک خانواده و یک جامعه را دچار اختلال می کند.

کد خبر 405599

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.