تداوم عملیات برف‌روبی در نقاط مختلف شهر

معاون خدمات شهری شهردار ارومیه گفت: عملیات برف‌روبی و یخ‌زدایی معابر با وجود تدوام بارش برف در مناطق پنج‌گانه شهر در حال اجرا است.

به گزارش ایمنا، امیر سحابی با بیان اینکه برابر نقشه های پیش‌یابی، معاونت خدمات شهری از صبح امروز _دوشنبه ۲۳ دی‌ماه_ در آماده‌باش بود، اظهار کرد: هم اکنون نیروهای خدمات شهری و ماشین‌آلات شهرداری عملیات برف روبی و یخ‌زدایی معابر ارومیه را با تدوام بارش‌ها انجام می‌دهند.

وی با بیان اینکه با وجود بارش برف تردد در معابر شهری در جریان است، تصریح کرد: تمهیدات لازم برای اقدامات موثر برف روبی، یخ زدایی، رفع نقاط آبگیر و لایروبی کانال‌ها در روزهای برفی و بارانی انجام می‌شود.

معاون خدمات شهری شهردار ارومیه با بیان اینکه مدیریت شهریاز ماه‌های گذشته با برنامه‌ریزی برای بارش احتمالی باران و برف در آماده‌باش کامل است، گفت: شهرداری ارومیه برای جلوگیری از بروز آب گرفتگی‌های معابر،  در چندین نوبت همه کانال‌ها، رودخانه‌ها و مسیل‌های شهر را لایروبی کرده است.

سحابی خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه آبگرفتگی و برف‌روبی با شماره‌های ۱۳۷ در ارتباط باشند تا موارد در اسرع وقت پیگیری شود.

کد خبر 405596

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.