تقدیر عضو شورای شهر از مقابله مقامات قضایی با آلایندگی صنایع استان اصفهان

رئیس کمیسیون اجتماعی و محیط‌زیست شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: به عنوان نماینده مردم اصفهان در شورای شهر از اقدامات مدیران دادگستری، محیط زیست و دادستانی اصفهان در ایجاد ممانعت برای صنایع استان در استفاده از مازوت تقدیر می‌کنم.

کوروش محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در واکنش به اظهارات امروز محمدرضا حبیبی رئیس کل دادگستری استان اصفهان اظهار کرد: در مقطعی که آلودگی هوا اصفهان را تهدید می‌کند، وجود تیمی از مدیران توانمند، دلسوز و کارآمد که سلامت مردم و جان شهروندان برای آنها بیشتر از هر موضوع دیگری اهمیت دارد، غنیمت است.

وی افزود: سخنان امروز رئیس کل دادگستری استان اصفهان نشان داد که وی در خصوص سلامت مردم هیچ مماشاتی با دیگران ندارد و از این ایستادگی در مقابل خطرات مخرب برای سلامت مردم قدردانی می‌کنم.

رئیس کمیسیون اجتماعی و محیط‌زیست شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه چنین شیوه مدیریتی می‌تواند الگویی برای تمام دستگاه‌های کشور باشد، تصریح کرد: کشور به مدیرانی که اولویت اول و آخر آنها مردم بوده و در رعایت قوانین تحت تاثیر هیچ فشار و جریانی قرار نمی‌گیرند نیاز دارد؛ همت همین مدیران باعث شد که شاهد کنترل آلودگی‌ها و افزایش تعداد روزهای با هوای سالم در اصفهان باشیم.

وی ادامه داد: اگر چه همچنان وارونگی هوا و پایداری هوای آلوده در شهر وجود دارد اما اگر اقدامات قضایی و محیط زیستی نبود اکنون شهر اصفهان فاقد حتی یک روز هوای سالم بود بنابراین به عنوان نماینده مردم اصفهان در شورای شهر از اقدامات مدیران دادگستری، محیط زیست و دادستانی اصفهان در ایجاد ممانعت برای صنایع استان در استفاده از مازوت تقدیر می‌کنم.

به گزارش ایمنا، این عضو شورای اسلامی شهر اصفهان روز گذشته (یکشنبه) در صحن علنی شورای شهر از برخی شنیده‌ها مبنی بر تصمیم برای بازکردن دوباره شیرهای مازوت برای سوخت نیروگاه اصفهان خبر داده بود.

همچنین محمدرضا حبیبی رئیس کل دادگستری استان اصفهان، صبح امروز (دوشنبه) در نشست خبری خود در خصوص برخی اظهار نظرات برای فک پلمب شیرهای مازوت در نیروگاه‌های اصفهان و اسلام آباد در پاسخ به سوال خبرنگاران اظهار کرد: هیچ دستوری را برای فک پلمب شیرهای مازوت در کشور صادر نکرده و در این زمینه کتباً برای مدیرکل محیط زیست نامه‌ای را نوشته که بازدیدی از نیروگاه‌های اصفهان داشته باشد و گزارش این بازدید را ارائه دهد که در این گزارش هر گونه استفاده از مازوت در نیروگاه‌ها رد شده است.

کد خبر 405573

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.