صیاد منش: کره از ترس ما دفاع می کرد

مهاجم تیم ملی فوتبال امید می‌گوید بازیکنان این تیم در فرصت کوتاه به هماهنگی لازم نرسیدند.

به گزارش ایمنا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، اللهیار صیادمنش با بیان این موضوع گفت:به نظرم ما در هر دو بازی خصوصا نیمه دوم بهتر از حریفان بودیم و چندین موقعیت برای گل زنی داشتیم. با این وجود ناهماهنگی در تیم ما طبیعی است. حریفان ما مدت ها کنار هم در اردو بودند اما خود من چند روز کنار بچه ها بودم؟ سایر نفرات هم فقط یک هفته در قطر کنار هم تمرین کردند. طبیعی است که در این مدت کوتاه با هم هماهنگی لازم را نداریم. کادر فنی در این فرصت کوتاه چه کاری باید انجام بدهد؟

مهاجم تیم امید اضافه کرد: اطلاعاتی که در مورد حریفان داشتیم کاملا درست بود و با بهترین آنالیز وارد زمین شدیم، اما اجرای برنامه های مورد نظر برابر آماده ترین و هماهنگ ترین تیم ها سخت است. مطمئن باشید کره بهترین تیم این رقابت هاست با این وجود نیمه دوم آنها از ترس تیم ما دفاع می کردند و کاملا برتر از حریف بودیم.

صیادمنش در پایان گفت: برای بازی سوم انگیزه داریم و می دانیم هنوز چیزی تمام نشده، مطمئن باشید با تمام وجود برای جبران این نتیجه می جنگیم. حق ما در این دو بازی حداقل ٤ امتیاز بود چون شایسته شکست ازبکستان و تساوی مقابل کره بودیم، اما با بدشانسی فرصت ها از دست رفت.

کد خبر 405564

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.