پرداخت حقوق معوق نیروهای حفاظتی منابع طبیعی تا پایان دی ماه

سرپرست سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور از پرداخت حقوق معوقه دو هزار و ۴۳۰ نفر از نیروهای حفاظتی منابع طبیعی تا پایان دی ماه خبر داد.

به گزارش ایمنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری، خسرو شهبازی اظهار کرد: سرپرست وزارت جهاد کشاورزی با رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در خصوص حقوق عقب افتاده محافظان جنگل جلسه برگزار کرد و قول مساعدت پرداخت حقوق معوقه دو هزار و ۴۳۰ نفر از نیروهای حفاظتی را تا پایان دی ماه جاری گرفته شد.

وی پرداخت نشدن حقوق نیروهای حفاظتی را چالشی بزرگ برای سازمان جنگل ها و منابع طبیعی برشمرد و خاطر نشان کرد: خوشبختانه با پیگیری های فراوان و تنگناهای اقتصادی که با آن مواجه هستیم توانستیم این مساعدت را از سوی معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور دریافت کنیم.

این مسئول منابع طبیعی کشور به طلب پیمانکاران منابع طبیعی از سال ۹۶ تا کنون اشاره کرد و گفت: این پیمانکاران بر اساس موافقت نامه در بخش های آبخیزداری، جنگل کاری و بیابان زدایی و ... با منابع طبیعی کار کردند و اکنون از سازمان طلبکار هستند، در این زمینه رایزنی های خوب و امیدوارکننده ای آغاز شده که در مدت زمان کوتاهی این مشکل مرتفع خواهد شد و طلب پیمانکاران را پرداخت می کنیم.

کد خبر 405558

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.