تسریع در اتمام پروژه عمرانی جنوب شهر ساری

شهردار ساری بر ضرورت تسریع در اجرای پروژه عمرانی بهسازی ورودی جنوبی این شهر، تاکید کرد.

به گزارش ایمنا، عباس رجبی با بیان اینکه زیبایی منظر شهری و توسعه مطلوب فضای تردد شهروندان را در اجرای پروژه بلوار کشاورز هدف گذاری کرده‌ایم، اظهار کرد: با توجه به توانمندی سازمان عمران، عملیات پیاده‌روسازی و سایر مراحل تکمیلی توسعه این بلوار توسط کارکنان این سازمان به سرانجام خواهد رسید.

وی با اشاره به پروژه بهسازی ورودی جنوبی شهر، تصریح کرد: طول این پروژه سه هزار و ۲۰۰ متر است، احداث سه هزار و ۵۰۰ متر کانال جهت هدایت آب‌های سطحی، احداث جدول رفیوژ به طول شش هزار و ۲۰۰ متر، احداث جدول کانیو به طول ۷۴۰ متر، نصب ۱۰۴ تیر لامپ روشنایی از اقدامات انجام شده در این پروژه بوده است.

شهردار ساری با بیان اینکه تاکنون ۱۲ هزار مترمربع آسفالت و تعریض معبر در این مکان اجرا شده است، ادامه داد: پنج هزار متر مکعب عملیات خاکریزی نیز در این پروژه انجام شده است.

رجبی همچنین با اشاره به ضرورت ارایه خدمات شهری به معلولان و توان‌خواهان، تاکید کرد: افراد دچار ضایعه نخاعی نیز شهروندان این شهر هستند و مدیریت شهری وظیفه دارد تمامی حقوق شهروندی آنان را محقق کند.

وی گفت: شهرداری ساری در چارچوب قانون نسبت به رفع نیازمندی‌ها و مشکلات بیماران این مرکز در حوزه مدیریت شهری برنامه‌ریزی و اقدام خواهد کرد.

شهردار ساری ادامه داد: رفع مشکلات زیرساختی و مناسب سازی معابر جهت تردد بیماران ضایعه نخاعی در سطح شهر در اولویت فعالیت‌های شهرداری قرار دارد و در پروژه‌های عمرانی نیز لحاظ خواهد شد.

کد خبر 405555

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.