فهرست جدید رشته‌های پذیرش بدون آزمون اعلام شد

سری سوم رشته‌های جدید در رشته‌های تحصیلی دارای سوابق تحصلی برای دوره‌های روزانه، نوبت دوم، پیام نور، غیرانتفاعی، مجازی و پردیس خودگردان دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی در آزمون سراسری سال جاری منتشر شد.

به گزارش ایمنا و به نقل از سازمان سنجش آموزش کشور، مهلت ثبت نام در پذیرش بدون آزمون دانشگاه‌ها تا ۳۰ دی ماه ادامه دارد و داوطلبان می‌توانند با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی اینترنتی "www.sanjesh.org" نسبت به مشاهده رشته‌های جدید اقدام کنند.

 ثبت نام برای رشته‌های بدون آزمون به صورت حضوری و فقط با مراجعه داوطلبان به دانشگاه‌ها امکان پذیر است؛ این رشته‌ها از مجموعه علوم ریاضی و فنی در دوره روزانه دانشگاه کوثر، دانشکده کشاورزی و دامپروری تربت جام، پردیس خودگردان کیش دانشگاه تهران و تعدادی از مراکز غیردولتی غیرانتفاعی است.

داوطلبانی که قبلاً در یکی از رشته‌ محل‌های اعلام شده در دانشگاه و موسسه آموزش عالی ثبت‌نام مشروط کرده‌اند، در صورتی که متقاضی ثبت‌نام در یکی از کد رشته‌ محل‌های جدید اعلام شده در این اطلاعیه ‌باشند، باید با مراجعه به موسسه‌ای که قبلاً در آن ثبت‌نام کرده‌اند، نسبت به انصراف از ثبت‌نام اقدام نموده، پرینتی از تقاضانامه ثبت‌نامی را از  موسسه قبلی دریافت و به موسسه جدید تحویل دهند.

کد خبر 405541

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.