محلات منطقه سه سنندج سنگفرش شد

مدیر منطقه سه شهرداری سنندج گفت: با هدف سهولت در تردد شهروندان و ساماندهی معابر و محلات سطح شهر در سالجاری، عملیات سنگفرش و پله‌گذاری ۱۷ معبر در سطح منطقه اجرا شد.

به گزارش ایمنا، فواد کریمی با اشاره به پله‌گذاری برخی از محلات شیب‌دار سطح این منطقه، اظهار کرد: وضعیت توپوگرافی و همچنین ساخت وساز در مناطق تپه مانند باعث شده که ساکنان این محلات در تردد با مشکل مواجهه شوند.

مهندس فواد کریمی بیان کرد : آسفالت برخی از معابر ومحلات به دلیل عرض نامناسب معابر و اختلاف سطح منازل ناشی از ساخت و ساز در نقاط شیب دار امکان پذیر نیست.

وی از بهسازی و ساماندهی ۱۷ معبر ومحله در سطح منطقه خبر داد و گفت : عملیات بهسازی این محلات با سنگ فرش و پله گذاری اجرا شد.

وی اعلام کرد: عملیات پله گذاری قریب به ۲۹۰۰ مترمکعب از کوچه های سطح منطقه سه در راستای ارتقاء وضعیت محلات صعب العبور از ابتدای سال جاری تا کنون انجام شده است.

کریمی خاطرنشان کرد: عملیات پله گذاری کوچه سرچشمه ۷ کوچه های صداقت ۱ و ۲ و کوچه های مابین صداقت یک و ناهید ۹ وکوچه مرادی در محله غفور از جمله محلاتی است که عملیات سنگ فرش آن انجام شد.

وی افزود: پله گذاری شهرک پردیس کوچه ارغوان کوچه میخک، کوچه سیران بند شهرک شاهد دگایران و کوچه های ساحل ۹ و ۱۰ در تکیه و چمن ازجمله محلاتی است که در راستای سهولت در ترددساکنان آن عملیات پله گذاری آن در سالجاری اجرا شد.

کد خبر 405532

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.