قراردادهای عجیب و مخمصه مالی بزرگ ذوب آهن

سیصد و هفتاد و نهمین شماره رسانه الکترونیک"فوتبال اصفهان" منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، "زهیوی سپاهانی می شود" عنوان نخست این رسانه است که اختصاص به حضور بدون سر و صدای رحیم زهیوی در ترکیب سپاهانی ها در دیدار تدارکاتی این‌تیم برابر سایپا دارد. سپاهان که برای حضوری قدرتمند در آسیا نیاز به مهاجم تمام کننده دارد به سراغ زهیوی رفته است و اگر اتفاق خاصی نیفتد وی با نظر مساعد قلعه نویی  به جمع طلایی پوشان اضافه می شود.

"قرارداد های عجیب و مخمصه مالی بزرگ ذوب آهن" عنوان دیگری از این رسانه است که اختصاص به مطلبی از قول یک منبع موثق و آگاه است که در مورد رقم قرارداد های بازیکنان ذوب آهن در ابتدای این فصل صحبت هایی را بیان کرده است. موضوعی که باعث چالش فراوان برای مدیریت فعلی این باشگاه شده است هیئت مدیره و مدیران این تیم را حسابی به درد سر انداخته است.

"ای کاش اسپانسر های می آمدند" عنوان پایانی این رسانه است که اختصاص به صحبت های هاجر دباغی کاپیتان بانوان سپاهان دارد. دباغی از نبود اسپانسر در ورزش بانوان حسابی گله کرده است. وی یکی از چالش های اصلی در ورزش بانوان را عدم حضور اسپانسر ها دانسته است . هاجر دباغی در ادامه گفته است این موضوع باعث انصراف برخی از تیم های استان های دیگر شده است.

برای مشاهده صفحه های فوتبال اصفهان اینجا کلیک کنید.

کد خبر 405531

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.