مزروعی: اصفهان نیاز به برند شهری و گردشگری در سطح بین المللی دارد

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه اصفهان نیاز به برند شهری و گردشگری دارد که در سطح ملی و بین المللی ارتقا پیدا کند، گفت: عکاسی یکی از بهترین روش‌ها است که با خلق آثار تصویری و بصری موضوع گردشگری، می‌تواند به برند سازی کمک کند.

مهدی مزروعی در حاشیه نمایشگاه دوربین. نت با اشاره به تصویب طرح اصفهان 2020 در شورای شهر به خبرنگار ایمنا گفت: تغییر مسیر توسعه صنعت به گردشگری هنر و میراث فرهنگی در دستور کار قرار گرفته است؛ حضور و تمرکز  عکاسان می‌تواند به این هدف ما کمک کند و همچنین این رویداد می تواند راهی برای تبادل تجربیات میان هنرمندان عکاس باشد.

وی افزود: اصفهان نیاز به برند شهری و گردشگری دارد که در سطح ملی و بین المللی ارتقا پیدا کند و عکاسی یکی از بهترین روش‌ها است که با خلق آثار تصویری و بصری موضوع گردشگری، می‌تواند به برندسازی کمک کند.

مزروعی با بیان اینکه عکس برای جذب گردشگر می‌تواند شرط لازم و موثری باشد اما شرط کافی نیست و ممکن است برخی اتفاقات داخلی و بین المللی باعث شود گردشگران از فضای شهر و کشور دور شوند، گفت: قرار نیست اوضاع اینگونه بماند مطمئنا جامعه به آرامش می‌رسد و شاهد استقبال و حضور دوباره گردشگر خواهیم بود. با اتفاقاتی که رخ می‌دهد نباید امیدمان را از دست دهیم و بیکار بمانیم، بلکه باید راه را به امید اینکه شرایط مناسب و مطلوب بازگردد، ادامه دهیم.

کد خبر 405505

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.