فرش قرمز زیرپای یحیی/ نویدکیا پیشنهاد سرمربیگری در ذوب آهن را رد کرد

به نظر می‌رسد توافق یحیی و پرسپولیس نهایی شده است و به‌ زودی باید گل‌محمدی را روی نیمکت سرخ‌های پایتخت دید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، نشستن یحیی روی نیمکت پرسپولیس و قطعی شدن این خبر به ادعای برخی روزنامه‌ها، صعود والیبال ایران به المپیک و شکست تیم ملی امید مقابل کره جنوبی و ناهموار شدن مسیر این تیم برای المپیکی شدن مهم‌ترین عناوین روزنامه‌های ورزشی صبح امروز -دوشنبه ۲۳ دی- بود.

"خبرورزشی" با عنوان "فرش قرمز زیر پای یحیی" از توافق قریب به یقین یحیی گل‌محمدی با پرسپولیس نوشت، توافقی که تا حد زیادی به سود دایی و قلعه نویی تمام شد تا این دو مربی نیمکت تیم ملی نزدیک تر شوند، لازم به ذکر است از منصوریان به عنوان جایگزین احتمالی یحیی در مشهد نامبرده می‌شود.

"گل" با عنوان "ترکمنچای پیرمرد" از افشای شروط کالدرون برای پرسپولیس نوشت، شروطی عجیب که در آن مرد آرژانتینی هیچ منفعتی را برای شاگردان خود نخواست تا بعد از قطعی شدن رفتن او بازیکنان پرسپولیس از این اتفاق استقبال کنند.

"ایران ورزشی" با عنوان "صعود با مچ بند مشکی" از پیروزی تیم ملی والیبال مقابل چین و رزرو شدن بلیط توکیو برای والیبال ایران نوشت، صعودی که با دست‌هایی اتفاق افتاد که به احترام قربانیان سقوط هواپیما مچ بند سیاه را به خود می‌دید.

"فرهیختگان ورزشی" با عنوان "شانس هست اما کم" از شکست تیم ملی امید مقابل کره جنوبی و احتمال کم شکستن طلسم ۴۴ ساله نوشت، شکستی که همه آن را منطقی دانسته و تیم کره‌ها بدون تعارف تیم برتر زمین معرفی کردند، حال ایران باید در هفته آخر در میان اما و اگرها به دنبال برد مقابل چین و شکست ازبکستان باشد تا شاید فوتبال نیز در مسیر والیبال قدم بردارد.

"هدف" با عنوان "تاریخ انقضای مجید" از کنار گذاشتن عجیب مجید حسینی از لیست ترابزون اسپور نوشت، اتفاقی غیرمنتظره که حالا حسینی در لبه تیغ می‌گذارد که با انتخاب خود مسیر پیشرفت را پیش بگیرد یا به سرنوشت لژیونرهای ناموفق دچار شود.

"پیروزی" با عنوان "دست‌هایی که رو می‌شود" از داستان عجیب کالدرون و پرسپولیس نوشت، داستانی که در آن کالدرون مسائل مالی را دلیل فسخ ندانست اما در شروط آن فقط مسائل مالی دیده می‌شود.

"صدای سپاهان" با عنوان "سلطان محرم پیشنهاد سرمربیگری در ذوب آهن را رد کرد"، دست به افشای پیشنهاد ذوب آهن به محرم نویدکیا زد، نویدکیا نیز این پیشنهاد را رد کرد تا یک روز مانده به پایان نقل و انتقالات زمستانی ذوب آهن بدون سرمربی به کار خود ادامه دهد.

"سبز سبزم" با عنوان "قراردادهای عجیب اول فصل ذوب آهن را به دردسر انداخته است"، قراردادهای میلیاردی اول فصل را دلیل حال و روز ناخوب ذوب آهن می‌داند، تیمی که حالا با از دست دادن دو بازیکن خود یعنی میلاد فخرالدینی و مطهری روزهای خوبی را تجربه نمی‌کند.

کد خبر 405502

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.