بهره ‌برداری از پارک سایه/توسعه گردشگری رودخانه‌ای

در این بسته خبری از رسیدگی به ۹۰۰ گزارش مردمی در قزوین تا تخفیف ویژه عوارض کسب و پیشه در بیرجند و توسعه گردشگری رودخانه‌ای در بابلرود را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور شاهد رویدادهای مهمی در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم:

طرح جامع مطالعات شهری ارومیه در حال اجرا است

نادر کاظمی، دبیر پدافند غیرعامل شهرداری ارومیه گفت: از آنجایی که نقاط اصلی تمرکز جمیعت در داخل شهرها است، باید جهت جلوگیری از وقوع حو ادث به مطالعات جامع شهری نگاه ویژه کرد.

حرکت کلانشهر اراک به سمت محله محوری

محمد کریم شفیعی، شهردار اراک بابیان اینکه بودجه سال ۹۹ شهرداری براساس "محله محور" بودن تنظیم می‌شود،گفت: در حال حاضر رویکرد مدیریت شهری صرفا خدماتی نیست زیرا امروزه مسئولیت اجتماعی نیز بر عهده شهرداری است.

شناسنامه‌دار کردن پارکینگ‌های عمومی و خصوصی تبریز

اصغر آدی بیگ، مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز از شناسنامه‌دار کردن پارکینگ‌های عمومی و خصوصی شهر تبریز با نصب تابلو مشخصات خبر داد.

رسیدگی به ۹۰۰ گزارش مردمی در قزوین

سعید جهانگیری، مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: در ۹ ماهه نخست سال جاری ۹۰۰ گزارش مردمی از طریق سامانه ۱۳۷ به این سازمان رسید که مورد رسیدگی قرار گرفته است.

توسعه گردشگری رودخانه‌ای در بابلرود

شرکت آب منطقه ای مازندران با شهرداری بابلسر قرارداد توسعه گردشگری بابلرود را به طول حدود پنج کیلومتر منعقد کرده است.

ثبت نام رانندگان سرویس مدارس از طریق پیشخوان‌ها

سجاد سلیمانی، مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری کرمانشاه گفت: ثبت‌نام و ویرایش رانندگان برای سال تحصیلی جاری از چهارشنبه ۱۸ دی ماه، صرفا از طریق دفاتر پیشخوان سراسر کشور امکان‌پذیر شد.

تخفیف ویژه عوارض کسب و پیشه در بیرجند

جواد بهدانی، معاون توسعه مدیریت و منابع شهرداری بیرجند از فرصت استثنایی برای تخفیف ویژه عوارض کسب و پیشه خبر داد.

بهره ‌برداری از پارک سایه شیراز

حمید برزگر، مدیرمنطقه ۱۱ شهرداری شیراز با اشاره به اینکه پارک سایه در حال حاضر مورد استفاده عموم قرار دارد، گفت: طبق قولی که داده بودیم، این پروژه تا سال آینده رسما به بهره‌برداری می‌رسد.

پیشرفت ۸۰ درصدی پروژه فیبر نوری شهر زنجان

منیژه ناظری، مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری زنجان گفت: پروژه ایجاد شبکه فیبر نوری این شهر با همکاری شرکت ایرانسل در دست اجرا بوده که در زمان حاضر ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و با تحقق آن خدمات نوینی ارائه می‌شود.

توسعه سامانه‌های هوشمند در رینگ سوم ترافیکی شهر

داریوش امانی، معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار اصفهان از بهره برداری بیش از ۴۰۲ میلیارد ریال سامانه‌های هوشمند و تجهیزات زیرساختی ترافیکی شهر اصفهان خبر داد و گفت: سامانه‌های هوشمند رینگ سوم ترافیکی شهر توسعه می‌یابد.

کد خبر 405473

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.