آغاز اکران دو فیلم جدید از چهارشنبه در سینماها

سخنگوی شورای صنفی نمایش از آغاز اکران فیلم‌های «امیر» و «اولین امضا برای رعنا» از چهارشنبه خبر داد.

به گزارش ایمنا، غلامرضا فرجی درباره آخرین مصوبات جلسه امروز (یکشنبه ۲۲ دی ماه) شورای صنفی نمایش، اظهار کرد: در جلسه امروز مشخص شد که فیلم سینمایی اولین امضا برای رعنا به کارگردانی علی ژکان از چهارشنبه ۲۵ دی ماه در گروه سینمایی فرهنگ اکران می شود.

وی افزود: همچنین فیلم سینمایی امیر به کارگردانی نیما اقلیما نیز از همین چهارشنبه ۲۵ دی ماه در گروه سینمایی آستارا روی پرده سینما می رود.

فرجی خاطرنشان کرد: کف فروش فیلم های در حال اکران بررسی و نمایش آنها در سینماها تا هفته آینده ادامه دارد.

اولین امضا برای رعنا ماجرای داستان‌نویسی به نام جهانگیر گلستانه را که چند سال قبل با همسرش رعنا ازدواج کرده‌است، روایت می‌کند. آن دو یک پسر به نام نیما ۶ ساله دارند. جهانگیر سه کتاب چاپ کرده‌است اما هیچ‌کدام از این کتاب‌ها نتوانسته‌اند برای او پولی به همراه بیاورند. خانواده در خانه‌ای اجاره‌ای که صاحبش از آشنایان قدیم جهانگیر است زندگی می کردند و اجاره مختصری می‌پرداختند، اما طولی نمی‌کشد که آن دوست قدیمی تماس گرفته و می‌گوید قصد دارد در خانه‌اش ساکن شود. این خبر زندگی جهان را به هم می‌ریزد.

در این فیلم علیرضا جلالی‌تبار، شهرزاد کمال‌زاده، شقایق رهبری، حمیدرضا هدایتی، شهین تسلیمی، فلور نظری، نادر نادرپور، محسن عبداللهیان و حمید فلاحی بازی کرده‌اند.

در خلاصه داستان امیر با بازی میلاد کی‌مرام، سحر دولتشاهی و هادی کاظمی نیز آمده است: علی در جست و جوی همسر سابق و پسرش به تهران می‌آید. امیر علیرغم مشکلات خانوادگی در تلاش است تا به روش خود گرفتاری آدم‌های دور و برش را رفع کند.

کد خبر 405468

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.