ایران قهرمان مسابقات والیبال انتخابی المپیک ۲۰۲۰ شد

تیم ملی والیبال ایران در فینال مسابقات انتخابی المپیک ۲۰۲۰ در مقابل چین قرار گرفت که با پیروزی در این دیدار قهرمان شد و به المپیک صعود کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم ملی والیبال ایران امروز _یکشنبه ۲۲ دی ماه ۹۸_ در فینال رقابت‌های انتخابی المپیک۲۰۲۰ از ساعت ۱۵و ۳۰ دقیقه به مصاف چین رفت که این دیدار با نتیجه ۳ بر صفر به نفع ایران تمام شد و تیم ملی والیبال ایران به المپیک ۲۰۲۰ صعود کرد.

ست نخست، ۲۵ بر ۱۴ به نفع ایران

کولاکوویچ در این بازی با ترکیب سعید معروف، شهرام محمودی، سیدمحمد موسوی، علی شفیعی، میلاد عبادی پور، پوریا فیاضی و محمدرضا حضرت پور(لیبرو) رو در روی چین قرار گرفت.

در این ست ایران نمایشی قدرتمندانه از خود نشان داد و با سه امتیاز اختلاف پیش افتاد. امتیاز گیری ایران ادامه داشت وقت استراحت فنی اول با امتیاز ۸ بر ۳ برای این تیم ثبت شد. چین چند امتیاز گرفت، اما موفق به کم کردن فاصله امتیاز نشد. ایران با رسیدن به امتیاز ۱۶ وقت استراحت فنی دوم را هم به نام خود ثبت کرد. ایران با نتیجه ۱۷ بر ۷ پیش افتاد. در این ست چین ضعیف عمل کرد و تنها توانست ۱۴ امتیاز کسب کند و ایران با نتیجه ۲۵ بر ۱۴ پیروز این ست شد.

ست دوم، ۲۵ بر ۲۲ به نفع ایران

چین امتیاز نخست را به دست می آورد که بایک پاس سرعتی و آبشاری سریع ایران امتیاز از دست رفته را جبران می کند.ایران چهار امتیاز پیش افتاد که مربی چین درخواست استراحت کرد که این وقفه به نفع آن ها می شود و بازی را به تساوی ۵ بر ۵ رساندند. ایران با گرفت سه امتیاز پیاپی به امتیاز هشت رسید و وقت استراحت فنی اول را گرفت. ایران با نتیجه ۱۳ بر ۹ پیش افتاد. ژاپن اختلاف امتیاز را جبران کرد و بازی ۱۵ بر ۱۴ به نفع ایران شد. ایران با گرفتن امتیاز ۱۶ وقت استراحت فنی دوم را به نام خود ثبت کرد. ایران چهار امتیاز از چین پیش افتاد. چین اختلاف امتیاز را با نتیجه ۲۰ بر ۱۹ به یک رساند. ایران بازهم اختلاف امتیاز را بالا برد. در نهایت ایران با نتیجه ۲۵ بر ۲۲ این ست را به نام خود کرد.

ست سوم، ۲۵ بر ۱۴ به نفع ایران

چین دوامتیاز پیش افتاد و ایران با جبران امتیازات بازی را ۲ بر ۲ برابر کرد. ایران ۶ بر ۳ پیش افتاد و بل گرفتن دو امتیاز دیگر وقت استراحت فنی اول را به نام خود ثبت کرد. ایران چهار امتیاز اختلاف ایجاد کرد که مربی چین وقت استراحت گرفت اما وقفه در بازی فایده ای نداشت و بازی با نتیجه ۱۳ بر ۷ به نفع ایران شد.چین اختلا امتساز را تا حدودی کم کرد. دوتیم  بانتیجه ۱۶ بر ۱۱ به نفع ایران به وقت استراحت فنی دوم رفتند. ایران با هفت امتیاز اختلاف جلو است. چین بازی خوبی ارائه نداده، و ایران با نتیجه ۲۵ بر ۱۴ این ست را گرفت و قهرمان شد.

کد خبر 405459

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.