بهره‌برداری از تقاطع مهدیه – امیرکبیر و تقاطع باهنر – کمربندی تا پایان سال

شهردار شیراز گفت: سرعت احداث پروژه های تقاطع مهدیه – امیرکبیر و تقاطع باهنر – کمربندی مثبت است و این پروژه ها تا پایان سال جاری به بهره برداری می رسد.

به گزارش ایمنا، حیدر اسکندرپور در بازدید از پروژه تقاطع غیرهمسطح محمدبهمن بیگی (مهدیه – امیرکبیر) اظهار کرد: تلاش داریم این پروژه در دهه فجر به بهره‌برداری برسد.

وی پیشرفت پروژه مهدیه – امیرکبیر را خوب ارزیابی کرد و گفت: طی هفته های اخیر عرشه پل غرب به شرق این پروژه بتن ریزی شد و در حال حاضر در حال آماده سازی این تقاطع برای بتن ریزی عرشه شرق به شمال غرب هستیم.

شهردار شیراز اضافه کرد: از جمله مهمترین کارکردهای این پروژه که در ابتدای بلوار امیرکبیر و مقابل مرکز تعویض پلاک واقع شده، می توان به توزیع ترافیک ورودی به شیراز، انتقال ترافیک به رینگ های پیرامونی و جلوگیری از ورود ترافیک خودروها به ویژه ماشین های سنگین به محدوده شهری اشاره کرد.

اسکندرپور همچنین در بازدید از تقاطع دکتر خدادوست (باهنر – کمربندی)، سرعت پیشرفت این پروژه را مناسب دانست و خاطرنشان کرد: مشکلات اجرایی، روند احداث پروژه را سخت کرده، اما تلاش داریم تا پایان سال این تقاطع را به بهره برداری برسانیم.

وی برودت هوا، عبور و مرور خودروها در زیر پروژه و جابه‌جایی تاسیسات شهری را از جمله مشکلات اجرایی تقاطع دکتر خدادوست (باهنر – کمربندی) عنوان کرد و افزود: جابه‌جایی تاسیسات این پروژه هم اکنون انجام و روند احداث این تقاطع طی ماه های اخیر از سرعت مناسبی برخوردار شده است.

کد خبر 405452

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.