رسیدگی به ۹۰۰ گزارش مردمی در قزوین

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: در ۹ ماهه نخست سال جاری ۹۰۰ گزارش مردمی از طریق سامانه ۱۳۷ به این سازمان رسید که مورد رسیدگی قرار گرفته است.

به گزارش ایمنا، سعید جهانگیری با بیان اینکه یکی از آسان ترین راه های ارتباطی شهروندان با سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین سامانه ۱۳۷ است، اظهار کرد: شهروندان از طریق این سامانه می‌توانند انتقادات و پیشنهادات خود در حوزه حمل و نقل و ترافیک شهر قزوین را با ما در میان بگذارند.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین تصریح کرد: در ۹ ماهه نخست سال جاری، ۹۰۰ گزارش مردمی از طریق این سامانه دریافت و در اسرع وقت پاسخ مناسب داده شده است.

وی گفت: نبود خط کشی و پارکبان در معبر، تقاضای جابه‌جایی سرعتکاه، لزوم نصب تابلوی هشداردهنده سرعت، تعمیر گاردریل و تعمیر چراغ راهنمایی از جمله موضوعات مطرح شده توسط شهروندان از طریق سامانه ۱۳۷ بوده که به صورت روزانه مورد رسیدگی قرار گرفته و اقدامات لازم انجام شده است.

کد خبر 405433

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.