ملت: برای حاکمیت آرامش در کشور تلاش کنیم

رئیس کمیسیون اقتصادی، مالی و گردشگری شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: لازم است یاس و ناامیدی که بر فضای جامعه حاکم شده جدای از هرگونه قضاوت عجولانه رفع شود و همگی برای بهبود اوضاع و حاکمیت آرامش تلاش کنیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، نصیر ملت در یکصد و نهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه در کدام شب سیاه با کدام درد ایرانم زاده شد که اینگونه به درد مبتلا مانده است، اظهار کرد: اتفاقات چند روز اخیر در کشور حال همه ما را بد کرد و شرایط سختی را برای مردم وجود آورد.

وی افزود: لازم است یاس و ناامیدی که بر فضای جامعه حاکم شده جدای از هرگونه قضاوت عجولانه رفع شود و همگی برای بهبود اوضاع و حاکمیت آرامش تلاش کنیم. 

رئیس کمیسیون اقتصادی، مالی و گردشگری شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: مملکتی که از طبقه خلاق خالی شود، نگران کننده است و حضور تعدادی از نخبگان کشور در هواپیمای اوکراینی که به هر دلیلی به این جمع‌بندی رسیدند که برای دستیابی به آینده روشن‌تر باید به خارج کشور بروند، موید این مطلب خواهد بود.

همچنین عضو دیگر شورای اسلامی شهر اصفهان با قدردانی از ملت بصیر و قدرشناس ایران که در آیین‌های تشییع، تدفین و بزرگداشت شهید سردار سلیمانی حضور یافتند، اظهار کرد: از مردم هوشیارمان تقاضا می‌کنم نگذارند اتفاقات اخیر به خوراک دایه‌های دلسوزتر از مادر تبدیل شود.

رضا امینی افزود: ارزش خدمات نیروهای مسلح در دفاع از کشور، امداد در سیل و زلزله، محرومیت‌زدایی، دستگیری تروریست‌ها و خودفروختگان و دهها افتخار دیگر نباید با اشتباهی تلخ اما بزرگ کمرنگ شود.

وی ادامه داد: مسلمانان صدر اسلام در جنگ احد پیروزی را به دست آوردند اما با اشتباه یک گروه شکست خوردند؛ تکلیف آن اشتباه نظامی چه شد؟ خداوند از آن اشتباه گذشت و به پیامبر(ص) دستور داد از اشتباه آنان بگذرد.

کد خبر 405429

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.