سکونت ۳۵ هزار نفر در سکونتگاه‌های غیر رسمی آمل

سرپرست سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری آمل گفت: حدود ۳۵ هزار نفر از جمعیت این شهر در سکونتگاه‌های غیر رسمی آمل زندگی می‌کنند.

به گزارش ایمنا، مهدی حسن‌نژادعمرانی اظهار کرد: مهم‌ترین رکن در نوسازی بافت‌های فرسوده مشارکت مردم است و اگر قرار باشد که مردم در طرح های بازآفرینی شهری مشارکت کنند باید بسته‌های تشویقی نیز در نظر گرفته شود.

وی با اشاره به وجود بعضی عقب ماندگی‌ها در مناطق حاشیه‌ای شهر آمل، عنوان کردبرای اجرای موفقیت آمیز طرح‌های مدنظر و برای خلق فضای جدید شهری نیازمند توجه بیشتر و سیاست‌های تشویقی هستیم .

سرپرست سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری آمل با بیان اینکه شهر آمل دارای دو هزار و ۸۰۰ هکتار مساحت است، افزود: ۸۴۶ هکتار از این مقدار جزو بافت فرسوده، بافت تاریخی و سکونتگاه‌های غیر رسمی است و در حال پیگیری جهت اخذ اعتبار از شرکت بازآفرینی شهری ایران به منظور بازآفرینی این مناطق هستیم.

حسن‌نژادعمرانی گفت: حدود ۳۵ هزار نفر از جمعیت این شهر در سکونتگاه‌های غیر رسمی آمل زندگی می‌کنند.

سرپرست سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری آمل با بیان اینکه شورای اسلامی شهر و شهرداری آمل کاملا آماده ارایه هرگونه خدمات در این زمینه هستند، تصریح کرد: اگر همدلی و هماهنگی بین دستگاه‌های اجرایی وجود داشته باشد می‌توان تهدیدهای موجود در این محلات را به فرصت تبدیل کرد. 

کد خبر 405427

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.