نصراصفهانی: حضور نامحسوس پلیس نشانه توسعه یافتگی شهر است

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: حضور نامحسوس پلیس در معابر شهر یکی از نشانه‌های توسعه یافتگی است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا نصراصفهانی ظهر امروز  _یکشنبه ۲۲ دی ماه ۹۸_ در آئین بهره‌برداری رسمی از سامانه‌های هوشمند و تجهیزات زیرساختی ترافیکی شهر اصفهان اظهار کرد: در شهرهای هوشمند که پلیس حضور کمتری دارد شهر مسیر آرامش را به خوبی طی می کند و این رویه در دنیای امروز مورد استقبال قرار گرفته است.

وی افزود: امیدوارم با تلاش معاونت حمل ونقل و ترافیک شهرداری اصفهان و پلیس راهور که از توانمندی لازم برخوردار است به سمت توسعه و پیشرفت در کنترل ترافیک گام برداریم.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان تأکید کرد: در کنار عزم و اراده، توجه ویژه شورای شهر برای حمایت از اقدامات در حال اجرا مورد تأکید است و در فرایند بودجه و مباحث مالی تدابیر لازم صورت می گیرد.

وی افزود: بی‌شک شهرداری اصفهان با درایت ویژه اتفاقات خوشایندی را در شهر رقم خواهد زد.

توجه ویژه به بودجه حمل ونقل در شهر اصفهان

همچنین امیراحمد زندآور، رئیس کمیسیون حمل ونقل و فناوری اطلاعات شورای اسلامی شهر اصفهان در این آئین با تأکید براینکه در برنامه بودجه سال آینده باید نگاه ویژه‌ای به حمل ونقل شهر اصفهان شود، گفت: یکی از موارد مهم برای هوشمندسازی شهرها، ارتقای حمل ونقل عمومی است؛ در نظریه‌های حمل ونقل و شهر هوشمند خصوصیات مختلفی از جمله اقتصاد و حمل  ونقل هوشمند، شهروندان هوشمند و زندگی و محیط کاری هوشمند آورده شده است و یکی از حوزه‌های مهم ترافیکی شهر، ارتقای زیرساخت‌های حمل ونقل بشمار می رود.

وی افزود: سامانه‌های هوشمند از سال ۹۴ به صورت متناوب در شهر اصفهان نصب و مورد بهره‌برداری قرار گرفته و به ظرفیت‌های شهر افزوده است.

رئیس کمیسیون حمل ونقل و فناوری اطلاعات شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه مثلث انسان، جاده و وسایل نقلیه، ترافیک را تشکیل می‌دهد، گفت: تلاش مدیریت شهری اصفهان این است که زیرساخت‌های ترافیکی شهر را تقویت کند.

وی با اشاره به بهره‌برداری از سامانه‌های هوشمند و تجهیزات زیرساختی ترافیکی شهر اصفهان گفت: یکی از موضوعات بحرانی امروز در شهر اصفهان کاستی‌های وسایل حمل ونقل عمومی از جمله اتوبوسرانی و تاکسیرانی است، از این رو با توجه به فصل تدوین و تنظیم بودجه باید اعتبارات ویژه ای برای این بخش درنظر گرفته شود.

زندآور افزود: در بودجه سال آینده باید نگاه ویژه‌ای به مباحث حمل ونقل عمومی شود تا تنفس آسان و آرام به مردم شهر هدیه داده شود.

کد خبر 405424

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.