اولین گام افزایش اعتماد عمومی کاهش رد صلاحیت ها است

عضو شورای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات استان اصفهان گفت: قطعا نتایج بررسی صلاحیت های شورای نگهبان در اعتماد ملی مردم تاثیر گذار است، زیرا این کشور متعلق به همه مردم ایران است و همه حق دارند در انتخابات شرکت کنند.

محسن باستانی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا در مورد تاثیرات اتفاقات اخیر بر اعتماد عمومی اظهار کرد: درحال حاضر اعتماد عمومی در جامعه ازبین رفته است و نیاز به بازسازی دارد؛ از همین رو مسئولان در این زمینه می‌توانند با اصلاح گفتار و عملکرد خود در دراز مدت، اعتماد از دست رفته را بازسازی کنند. قطعا بی اعتمادی حال حاضر به انتخابات پیش رو  لطمه وارد می کند.

وی افزود: مردم در تشیع سردار سلیمانی نشان دادند که همواره در صحنه هستند اما متاسفانه اتفاقات بعدی این انسجام را خدشه دار کرد. باید سعی شود سایه بی اعتمادی بین دولت و حاکمیت با مردم برطرف شود.

باستانی با بیان اینکه در شورای هماهنگی سعی داریم در صورت تایید صلاحیت اصلاح طلبان لیست ارائه دهیم، ادامه داد: قطعا نتایج بررسی صلاحیت های شورای نگهبان در اعتماد ملی مردم تاثیر گذار است، زیرا این کشور متعلق به همه مردم ایران است و همه حق دارند در انتخابات شرکت کنند. اگر این حق از مردم سلب شود به اعتماد ملی لطمه وارد می‌کند. 

عضو شورای مرکزی حزب توسعه ملی خاطرنشان کرد: اولین گام افزایش اعتماد عمومی کاهش ردصلاحیت ها است که باعث فعال شدن نیروهای سیاسی و گرم شدن فضای سرد کنونی انتخابات خواهد شد.

کد خبر 405415

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.