هوای اصفهان روز دوشنبه ناسالم می شود

کارشناس مسئول پیش بینی هوای استان اصفهان با اشاره به سکون هوا در ۲۴ ساعت آینده، گفت: افزایش غلظت آلاینده ها در مناطق مرکزی و صنعتی پیش بینی می شود.

آسیه آقایی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با اشاره به استقرار جوی پایدار در استان از امروز، اظهار کرد: وضعیت جوی بسیاری از مناطق استان به صورت آسمانی صاف تا کمی ابری و گاهی وزش باد پیش بینی می شود.

وی افزود: روز دوشنبه به دلیل پایداری و سکون هوا شرایط برای افزایش غلظت آلاینده ها فراهم است؛ همچنین از بعد از ظهر روز دوشنبه با نفوذ یک سامانه ناپایدار ضعیف به استان، افزایش ابر و وزش باد را در بیشتر مناطق شاهد خواهیم بود.

کارشناس مسئول پیش بینی هوای استان اصفهان اضافه کرد: فعالیت این سامانه ناپایدار روز سه شنبه در نیمه غربی استان اصفهان به صورت بارش های سبک برف و باران خواهد بود.

آقایی با اشاره به افزایش یک تا دو درجه ای دما در ۲۴ ساعت آینده، گفت: بویین میاندشت با دمای ۱۸ درجه سانتی گراد زیر صفر و کاشان با دمای ۱۲ درجه سانتی گراد بالای صفر به ترتیب سردترین و گرمترین مناطق استان پیش بینی می شود.

وی افزود: بیشینه دما در کلانشهر اصفهان امروز به هشت درجه سانتی گراد بالای صفر و کمینه دما صبح فردا به سه درجه سانتی گراد زیر صفر می رسد.

کارشناس مسئول پیش بینی هوای استان اصفهان با اشاره به بارندگی های ۲۴ ساعت گذشته در سطح استان، گفت: بیشترین بارش ها از خوانسار با میانگین ۴.۶ میلی متر ( ۱۰ سانتی متر ارتفاع برف)، آران و بیدگل با میانگین ۳.۵ میلی متر، برزوک با میانگین سه میلی متر ( ۶ سانتی متر ارتفاع برف) گزارش شده است.

کد خبر 405402

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.