توسعه شهری نیازمند مشارکت مردم است

شهردار سبزوار گفت: برای توسعه شهری نیازمند مشارکت مردم هستیم تا هر چه سریع‌تر راهکارهای لازم در خصوص وصول مطالبات شهرداری توسط شهرداری‌های مناطق ارائه شود.

به گزارش ایمنا، سیدعلی کوشکی در دیدار با شهرداری و مدیران درآمدی مناطق شهرداری، با اشاره به پایان دی‌ماه زمان تحویل بودجه سال ۹۹ شهرداری، اظهار کرد: در تدوین بودجه سال آینده علاوه بر واقعی بستن آن، باید رویکردی مشخص داشته باشد تا مطالبات اصلی مردم با جدیت بیشتری دنبال و طرح‌های توسعه شهری عینیت بیشتری یابند.

وی با تاکید بر اینکه تیم مدیریت شهرداری باید با همفکری‌های لازم در جهت کسب و ایجاد درآمدهای پایدار تلاش کند، تصریح کرد: در حال حاضر شرایط کمبود نقدینگی بر شهرداری‌های کشور سایه انداخته، امید است با همراهی تیم شهرداری بتوانیم هزینه‌ها و الزامات اصلاح مدیریت بودجه را انجام و به موفقیت برسیم.

شهردار سبزوار با بیان اینکه اگر دلسوز نباشیم یقینا فرصت‌ها برای عمران شهر از دست خواهد رفت، گفت: برای توسعه شهری نیازمند مشارکت مردم هستیم تا هر چه سریع‌تر راهکارهای لازم در خصوص وصول مطالبات شهرداری توسط شهرداری‌های مناطق ارائه شود.

کوشکی تاکید کرد: با توجه به نزدیک شدن ایام پایانی سال، لازم است مجموعه بزرگ شهرداری در حوزه‌های مختلف تلاش خود را برای عمران و زیباسازی منظر شهری دوچندان کنند.

کد خبر 405394

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.