رانندگی با وسیله نقلیه فاقد پلاک ممنوع است

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: با توجه به دستور دادستان قزوین مبنی بر ممنوعیت تردد وسایل نقلیه فاقد پلاک در معابر شهر، برای اطلاع‌رسانی آن هشت بنر تهیه و در نقاط مختلف شهر قزوین با هماهنگی پلیس راهور نصب شده است.

به گزارش ایمنا، سعید جهانگیری اظهار کرد: با توجه به دستور دادستان عمومی و انقلاب قزوین مبنی بر ممنوعیت تردد وسایل نقلیه فاقد پلاک و شماره در معابر سطح شهر، تهیه و نصب بنرهای مربوط به آن برعهده سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین قرار گرفت.

وی تصریح کرد: در این راستا هشت بنر به دستور دادستان با محتوای ماده ۲ آیین‌نامه راهنمایی و رانندگی تهیه شده و به منظور اطلاع عموم شهروندان از این دستور در معابر مختلف شهر قزوین نصب شده است.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین ادامه داد: براساس ماده ۲ آیین نامه راهنمایی و رانندگی، هر وسیله نقلیه موتوری و غیرموتوری متصل که در معابر تردد می‌کند، باید دارای شماره باشد.

جهانگیری گفت: بنا به مفاد این بند از آیین نامه مذکور رانندگی با وسیله نقلیه ای که شماره یا پلاک نداشته یا دارای شماره پلاک غیرمجاز باشد، ممنوع است و خودرو غیرمجاز به پارکینگ انتقال پیدا می کند.

وی خاطرنشان کرد: بنابراین ماموران راهنمایی و رانندگی و پلیس راهور از تردد خودروهای متخلف از این ماده تا انجام شماره گذاری جلوگیری خواهند کرد.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین افزود: از شهروندان تقاضا داریم، ضمن آگاهی از این دستور دادستان عمومی و انقلاب قزوین، نسبت به رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی اهتمام داشته باشند.

کد خبر 405388

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.