تمدید ثبت نام متقاضیان تدریس در دانشگاه علمی کاربردی

دانشگاه علم کاربردی اعلام کرد مهلت ثبت نام از متقاضیان تدریس در این دانشگاه تا ۲۴ دیماه تمدید شده است.

به گزارش ایمنا و به نقل از  روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی، نظر به درخواست مکرر جمعی از متقاضیان تدریس در دانشگاه جامع علمی کاربردی که به هر دلیلی موفق به ثبت نام در فراخوان تدریس این دانشگاه نشده‌اند، به اطلاع می‌رساند کلیه متقاضیان می‌توانند تا ساعت ۲۴ روز سه شنبه ۲۴ دیماه ۹۸ به سامانه ثبت نام به آدرس " uast.ac.ir" مراجعه کنند.

به گفته رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی، در حال حاضر این دانشگاه نیازمند هزار و ۷۱۳ مدرس است که در قالب نیروی حق التدریس فعالیت کنند. این دانشگاه به هیچ عنوان استخدام ندارد و تنها این نیروها بعد از ارزیابی، مجوز تدریس می‌گیرند؛ در این دوره از فراخوان شرط معدل ۱۶ و حداقل سن ۲۸ در نظر گرفته شده است ‌که در مجموع متقاضیان باید ۲۰ امتیاز در یافت کنند.

اگر متقاضیان این دوره از فراخوان کمتر از نیاز باشند، همه آن‌ها بعد از ارزیابی مجوز، تدریس می‌گیرند، اما اگر بیشتر از نیاز ثبت نام کنند توسط سامانه دانشگاه جامع علمی کاربردی پالایش خواهند شد؛ به این معنی که یک کارگروه تخصصی به ارزیابی متقاضیان می‌پردازند.

نتایج این دوره از فراخوان مدرسان ظرف ۳۲ هفته اعلام می‌شود، به طوری که برای مهرماه سال آینده از مدرسانی که مجوز تدریس گرفته‌اند، دعوت به همکاری می‌شود.

کد خبر 405374

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.