نامگذاری یک میدان در انابد به نام "شهید سلیمانی"

شهردار انابد از نامگذاری میدان جدید الاحداث ورودی شرقی شهر انابد به نام سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی با تصویب اعضای شورای شهر خبر داد.

به گزارش ایمنا، ابوالفضل رضایی اظهار کرد: پس از شهادت سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی شهردار و اعضای شورای اسلامی تصمیم به نامگذاری یکی از میدان‌ها یا بلوارهای این شهر به نام این شهید والامقام کردند که بررسی پیشنهاد شهرداری در جلسه شورای شهر انابد مصوب شد.

وی با بیان اینکه میدان جدیدالاحداث ورودی شهر بنام سردار سلیمانی نامگذاری می شود، گفت: تا پایان سال این میدان به بهره برداری خواهد رسید، سردار سلیمانی در قلب همه مردم کشور جای داشت و حضور عظمت مردم در چند روز گذشته این وفاداری را شاهد بودیم.

شهردار انابد با بیان اینکه هرکاری را برای عظمت ومنزلت این شهید انجام دهیم، یک رسالت و وظیفه است، افزود: شهرداری و شورای شهر انابد با نامگذاری میدان ورودی شهر که روزانه محل تردد تعداد زیاد و عبور ومرور خودرو و ایاب و ذهاب مردم است موافقت کردند.

رضایی از حضور مردم این شهر در مراسم تجلیل از این شهید والا مقام تقدیر و تصریح کرد: راه شهدا و مسیر شهدا برای همه روشن است؛ لذا باید با پیروی از منویات رهبری انقلاب اسلامی با پشتیبانی از ولایت، قدرت ایران را به جهان  و به دشمنان بیش از پیش اثبات کنیم.

منبع: ایلنا

کد خبر 405372

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.