اسطوره آبی اناری ها به اصفهان نمی‌آید/ ژاوی سرمربی جدید بارسلونا؟

بارسلونا در آستانه اخراج ارنستو والورده قرار گرفته و برای او جانشین هم مشخص کرده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم فوتبال بارسلونا با رهبری ارنستو والورده در سه سال اخیر نتایج جالبی کسب نکرده است، آن ها در دو سال پی در پی در لیگ قهرمانان اروپا مقابل رم و لیورپول، درحالی که بازی رفت را برده بودند، در بازی برگشت کامبک خورده و به طرز عجیبی حذف شدند.

بارسایی‌ها از لحاظ بازی تاکتیکی هم نمایش خوبی نداشتند و سبک بازی آن ها حوصله هواداران را سر برده است. این تیم امسال هم در سوپرجام اسپانیا که با حضور چهار تیم در عربستان برگزار می شود، مقابل اتلتیکو مادرید باز هم کامبک خورد و حذف شد تا طرفداران عصبی تر از همیشه شوند.

با توجه به این اتفاقات، اسکار گراو و اریک آبیدال از مدیران ارشد بارسا به قطر رفتند. رسانه ها نوشتند آبیدال در مصاحبه ای اعلام کرده که برای دیدار با عثمان دمبله که برای درمان خود به قطر رفته، عازم دوحه شده اند و حتی عکسش را هم منتشر کردند.

اما این سفر دلیلش دیدار با بازیکن سابق کاتالان‌ها و سرمربی فعلی السد قطر یعنی ژاوی هرناندز بود. البته ژاوی در رابطه با این دیدار گفت "رویای من مربیگری تیم محبوبم است، ولی من به احترام بارسا و والورده حرفی از پیشنهاد این تیم نمی زنم."

ژاوی وقتی از بارسا خداحافظی کرد، چند سالی در دوحه و برای السد به میدان رفت و سال گذشته هم در ورزشگاه آزادی با تجلیل مسئولان، در بازی با پرسپولیس از میادین بازیگری کنار رفت و پا در عرصه مربیگری گذاشت.

او در زمان حضورش به عنوان سرمربی السد نتایج سینوسی گرفت، در لیگ قهرمانان آسیا و در مرحله نیمه نهایی با بدشانسی مغلوب الهلال شد و ناکام ماند. در لیگ قطر هم شکست های سنگینی متحمل شد.

هرچه که هست فرناندو پولو، محمد نخله، خالد ولید و هلنا کوندیس، خبرنگاران رسانه‌های کاتالونیا و قطری اعلام کرده‌اند ژاوی آخرین روزهای خودش در قطر را پشت سر می گذارد و به زودی هدایت بارسا را با اخراج والورده بدست می گیرد.

این درحالی است که السد در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا با تیم فوتبال سپاهان اصفهان نماینده شایسته کشورمان همگروه شده است و همه اصفهانی ها لحظه شماری می‌کردند تا دوست لیونل مسی به نصف جهان بیاید و هم از تاریخ تمدن ایران عزیزمان لذت ببرد و هم بعد از ورزشگاه آزادی تهران، شور و شوق طرفداران خونگرم سپاهانی ها را به چشم ببیند، اما انگار قرار نیست این اتفاق رخ بدهد.

کد خبر 405351

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.