خدمت‌رسانی ویژه به زائران و مسافران در پایانه‌های مسافربری مشهد

مدیرعامل سازمان پایانه های مسافربری شهرداری مشهد از خدمات رسانی ویژه به زائران و مسافران در پایانه‌های مسافربری همزمان با بارندگی‌ها و سرد شدن هوا خبر داد.

به گزارش ایمنا، محسن شریعتی اظهار کرد: با آغاز بارندگی‌ها از شب گذشته تیم‌های عملیاتی سازمان مسیرهای تردد مسافران و خیابان های منتهی به پایانه با تجهیزات و ماشین های برف روب بازگشایی شد.

وی افزود: برودت هوا در جاده‌های بین شهری و تدابیر صورت گرفته از طریق فرماندهی پلیس راه استان در مقاطعی از روز باعث جلوگیری از حرکت اتوبوس‌ها به خارج از شهر می‌شود که وجود پلیس راه در درون پایانه و اطلاع رسانی سریع به ناوگان حمل ونقل جاده ای برون شهری باعث شده است که مسافران در جاده ها سرگردان نباشند.

وی اضافه کرد: با توجه به این موضوع امکاناتی در پایانه آماده شده است تا در صورت تاخیر در اعزام ناوگان، مسافران درمکان های آماده شده مستقر شوند تا شرایط جاده ها به حالت عادی بازگردد.

شریعتی ادامه داد: همچنین با توجه به کاهش دمای هوا سالن‌های پایانه‌های مسافربری سیستم های گرمایشی فعال و سایر زیرساخت‌های برای حضور موقت زائران و مسافران در این مکان ها فراهم شده است.

وی گفت: در مجموع ۲۵۰ نفر از نیروهای عملیاتی سازمان در حوزه های گوناگون آماده خدمات رسانی به زائران هستند.

کد خبر 405342

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.