برگشت کالدرون منتفی شد/ قلعه نویی به تیم ملی نزدیک‌تر شد؟

در حالی که فدراسیون فوتبال هم زمان با سه گزینه قلعه نویی، دایی و گل محمدی برای سرمربی گری تیم ملی فوتبال مذاکره می‌کند، برخی رسانه‌ها از شانس بیشتر قلعه نویی در این راه می‌گویند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پایان کار کالدرون با پرسپولیس، بازگشت دیاباته به تهران، جدال حساس تیم ملی امید با کره و ادامه گمانه زنی‌ها برای نیمکت تیم ملی مهم‌ترین عناوین روزنامه‌های ورزشی صبح امروز- یکشنبه ۲۲ دی- بود.

"خبرورزشی" با عنوان "مربی تیم ملی باید همیشه ایرانی باشد" از اظهارات علی پروین در خصوص نیمکت تیم ملی نوشت، گفته‌ای که می‌تواند انتقادی از احتمال بازگشت برانکو به تیم ملی باشد و علی پروین مخالف حضور یک مربی خارجی بر روی نیمکت تیم ملی است.

"گل" با عنوان "ایمیل بی جواب ماند" از پایان کار گابریل کالدرون و پرسپولیس نوشت، موضوعی که برخی بعد از فسخ قرارداد استرا با استقلال آن را محتمل می‌دانستند و حالا باید ایستاد و دید کدام یک از گزینه‌های سرخ‌ها روی نیمکت این تیم می‌نشیند.

"ایران ورزشی" با عنوان "می‌خواهم آقای گل ایران شوم" از بازگشت شیخ دیاباته به استقلال و اظهارات و انگیزه‌های شخصی او نوشت، مهاجمی که شایعاتی مبنی بر عدم بازگشت او منتشر شد، اما برگشت تا آبی‌ها دوباره منتظر دیدن زوج او و قائدی برای خط حمله تیم خود باشند.

"فرهیختگان ورزشی" با عنوان "در انتظار یک شکست دیگر برای کره‌ای‌ها" از شکست والیبال تیم ملی کره مقابل ایران در انتخابی المپیک و تقابل دوباره کره‌ای‌ها این بار در مستطیل سبز و امیدها نوشت.

"هدف" با عنوان "کار نشد نداره" از حساسیت و سخت ترین تقابل تیم ملی امید در مسیر المپیکی شدن نوشت، تقابل با کره جنوبی که پیروزی در آن تا حدودی به معنای حضور در مرحله حذفی و هموار شدن راه المپیک است.

"پیروزی" با عنوان "بازگشت به گذشته" از پایان کار کالدرون به طور کلی مربیان خارجی روی نیمکت پرسپولیس نوشت، پایانی که بسیاری آن را پایان اوج پرسپولیس و پایان سلطه آنها می‌دانند، البته که گزینه داخلی جانشین کالدرون نقشی مهم در صحت یا تکذیب این عقیده دارد.

"صدای سپاهان" با عنوان "قلعه نویی به تیم ملی نزدیک‌تر شد؟" از استمرار مذاکرات فدراسیون فوتبال با امیر قلعه نویی نوشت، موضوعی که برخی آن را به معنای هدایت همزمان تیم ملی و سپاهان در آینده نه چندان دور می‌دانند.

"سبز سبزم" با عنوان "حالا وقت ترک ذوب آهن نیست" از طعنه حمید بوحمدان به مطهری و فخرالدینی نوشت که معتقد بود او نیز مثل مطهری و فخرالدینی پیشنهاد داشته است، اما با توجه به وضعیت نه چندان جالب ذوب آهن نباید این تیم را ترک کند.

کد خبر 405340

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.