۲۲ دی ۱۳۹۸ - ۰۷:۳۷
خاش در وضعیت بحرانی

به دنبال افزایش میزان بارش‌ها، شهر خاش دچار آبگرفتگی شده و اعضای کمیته مدیریت بحران شهرداری در تلاش برای مهار آبگرفتگی و جلوگیری از ایراد خسارات احتمالی هستند.

به گزارش ایمنا، عبدالمجید تمندانی، شهردار خاش اظهار کرد: در شرایط و وضعیت هشداری بارش‌ها، کارکنان حوزه‌های خدمات شهری، عمران و فضای سبز شهردارب در مناطق مختلف شهر حضور دارند و برای رفع گرفتگی کانال‌ها و مسیر عبور آب‌های سطحی تلاش می‌کنند.

وی تصریح کرد: خط مقدم ستاد مدیریت بحران و بخش اجرایی آن شهرداری است و شهر خاش نیز دارای نقاط حادثه خیز زیادی است، اما اعتبارات شهرداری پاسخگوی نیازهای اساسی در حوزه مقابله با بحران و حوادث نیست، بنابراین امیدواریم از طریق ستاد مدیریت بحران شهرستان و استان اعتبارات لازم به شهرداری تخصیص داده شود.

رئیس ستاد بحران شهرداری خاش اضافه کرد: بیشترین اقدامات و عملیات‌های ستاد مدیریت بحران شهرداری در بارندگی‌های روزهای اخیر در محلات و حاشیه شهر از جمله ریگ آباد، آبترش، اسلام آباد، محمد آباد، ولی آباد و حیدرآباد بوده است.

تمندانی یادآور شد: شماره تلفن‌های ۰۵۴ - ۳۳۷۲۲۱۴۷ و ۳۳۷۲۲۱۴۸ شهرداری و ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی آماده پاسخگویی به شکایت‌ها و انتقادات و پیشنهادت شهروندان و دریافت گزارش حواوث احتمالی است.

منبع: ایسنا 

کد خبر 405322

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.