۲۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۶
حادثه تلخ برای مهمان عروسی

حادثه تلخ برای مهمان عروسی، ورود سیلاب افغانستان به سیستان، تکذیب ریزش تونلی در یاسوج و خروج ناگهانی قطار مسافربری زاهدان- تهران عناوین بسته اخبار اجتماعی امروز -شنبه ۲۱ دی ماه- است که در ادامه می خوانید.

به گزارش ایمنا، مهمان عروس و داماد آبادانی در اثر برخورد خودروی ساینا با دیوار به دلیل شدت جراحت ۴۸ ساعت بستری در بیمارستان، فوت کرد.

مرد بوشهری که برای ازدواج دوستش به آبادان آمده بود به دلیل برخورد با یک دیوار پس از ۲ روز از تصادف به کام مرگ فرو رفت.

در پی وقوع تصادف در تاریخ ۱۷دی ماه در منطقه سده آبادان بلافاصله مأموران انتظامی به محل اعزام شده و مشاهده کردند یک خودروی ساینا که راننده اش مرد جوانی بود با دیواری برخورد کرده است.

بلافاصله مرد جوان به یکی از بیمارستان های آبادان انتقال یافت . متأسفانه این مرد جوان که از استان بوشهر برای عروسی یکی از دوستانش به شهرستان آبادان آمده بود پس از ۴۸ ساعت بستری شدن در بیمارستان به دلیل شدت جراحت فوت شد و جسد او صبح امروز به خانواده اش تحویل داده شد.

ورود سیلاب افغانستان به منطقه سیستان 

حامد شهرکی رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان زهک گفت: به دلیل بارندگی های شدیدی که در کشور افغانستان به وقوع پیوست بخش زیادی از سیلاب که توسط این کشور کنترل نشده است به سمت ایران در حال حرکت می باشد.  

به گفته شهرکی؛ حجم و سرعت ورودی آب از سمت افغانستان در حال حاضر میزان قابل قبولی است که می تواند برای کنترل ریزگردهای منطقه نیز موثر باشد. 

وی ادامه داد: ورود آب به منطقه باعث شادمانی مردم و کشاورزان منطقه شده است.

تکذیب شایعه ریزش تونل یاسوج - بابامیدان

علی قائدی مدیر روابط عمومی اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کهگیلویه و بویراحمد گفت: شایعه ریزش یکی از تونل های محور یاسوج-بابامیدان تکذیب شد.

وی با تکذیب شایعه ریزش تونل یاسوج-بابامیدان و  اینکه این خبر از اساس کذب است گفت: مردم به شایعات توجه نکنند و اخبار جاده‌ای را از منابع موثق پیگیری کنند.

مدیر روابط عمومی اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کهگیلویه و بویراحمد گفت: تردد در محور یاسوج-بابامیدان به علت بارش برف، یخبندان و لغزندگی جاده کند است و رانندگان برای جلوگیری از بروز هرگونه حادثه ای با سرعت مطمئنه رانندگی کنند.

هوا ۱۲ درجه سرد می شود

سازمان هواشناسی با صدور اطلاعیه‌ای از کاهش دما ۸ تا ۱۲ درجه‌ای دمای کمینه در نیمه شرقی کشور خبرداد.  

در ادامه این اطلاعیه آمده است: با نفوذ سامانه بارشی در اواخر یکشنبه (۲۲ دی ماه) بارش برف در استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، کردستان، زنجان، غرب کرمانشاه و ارتفاعات گیلان پیش‌بینی می‌شود که موجب لغزندگی جاده‌ها، کولاک برف، تشکیل مه و کاهش دید خواهد شد. در این شرایط احتیاط در تردد جاده‌ای و مجهز کردن خودروها به تجهیزات زمستانی توصیه می‌شود.

خروج قطار مسافربری در مسیر زاهدان_تهران

یک منبع آگاه در اداره کل راه آهن سیستان و بلوچستان از خروج دیزل قطار مسافربری در مسیر زاهدان با ۴۰۰ مسافر خبر داد.

این قطار در محدوده تونل های منطقه رودماهی ساعتی توقف کرد و تمام مسافران در سلامت کامل هستند؛ این قطار ساعتی پیش به مقصد تهران حرکت کرد.

آخرین وضعیت مصدومان حادثه تلخ کرمان

رییس اورژانس کرمان از بستری بودن ۱۰ نفر از مصدومین حادثه تشییع پیکر شهید سلیمانی در کرمان خبر داد و اظهار کرد: ۷ نفر از این افراد در بخش مراقبت‌های ویژه و ۳ نفر نیز در سایر بخش‌ها بستری هستند.

۸۰ درصد شهرک‌های مسکونی فاقد فضای پیش‌بینی‌شده آموزشی هستند

رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و مشارکت های مردمی آموزش و پرورش گفت: در حال حاضر ۸۰ درصد شهرک‌های مسکونی در تأمین فضای آموزشی موردنیاز دچار مشکل هستند و منطقه ۲۲ شهر تهران بیشترین میزان کمبود فضای آموزشی را دارد.

وی ادامه داد: خوشبختانه امسال در ساخت‌وساز فضاهای آموزشی در شهرک‌های مسکونی چیزی در حدود ۸۹ درصد رشد داشتیم و در بسیاری از استان‌ها این مشکل در حال رفع شدن است.

کد خبر 405292

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.