بیرجند به استقبال بهار می‌رود

شهردار بیرجند گفت: فضاهای شهری تاثیر بسزایی در روحیه، نشاط و امید شهروندان دارند که انتظار می رود مدیریت شهری با ایجاد فضای متفاوت در آستانه نوروز در سطح شهر، این احساس خوشایند را در شهروندان پدید آورد.

به گزارش ایمنا، محمد علی جاوید اظهار کرد: انتظار مردم این است که امسال طرح استقبال از بهار متفاوت از سالیان گذشته اجرا شود و مدیران شهری نیز نیز سعی می‌کنیم خواسته شهروندان را اجابت کنیم..

وی خاطرنشان کرد: لیست مکان‌هایی که نیاز به رنگ آمیزی جداول دارند توسط حوزه خدمات شهری  به کمیته استقبال از بهار ارایه شود تا برنامه‌ریزی لازم در این خصوص انجام شود.

شهردار بیرجند ادامه داد: سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تعداد فضاها و پل‌های تبلیغاتی و شعارهای فرهنگی را مشخص کرده است و از این پس باید برای اجرای نقاشی دیواری در نقاط مختلف سطح شهر اقدام کند.

جاوید با تاکید بر اجرای گلکاری در تمامی میادین شهری، عنوان کرد: گلکاری در میدان الهیه، میدان فرودگاه و لچکی های اطراف آن، پل ورودی مهرشهر، بلوار امام رضا(ع)، پل موسی بن جعفر(ع) و تمامی میدان‌هایی که در امتداد پل کار شده و نیمه‌تمام مانده در دستور کار مجموعه مدیریت شهری برای استقبال از بهار قرار گیرد.

وی با اشاره به تکمیل عملیات نورپردازی خیابان جمهوری، اضافه کرد: در بحث استقبال از بهار ۹۸، نصب المان به سبک سال‌های گذشته در برنامه کاری شهرداری نبود، اما حجم گلکاری‌هایی که توسط سازمان سیما، منظر و فضای سبز در شهر بیرجند انجام شد این مساله را کمرنگ نشان داد.

شهردار بیرجند افزود: المان‌های موجود در هر شهر باید متناسب با فرهنگ، اقلیم، میراث و شخصیت‌های برجسته آن منطقه باشد و آنچه در این مساله حائز اهمیت است، مکان‌یابی و محل اجرای المان‌ها است، البته فضای تعیین شده باید ظرفیت اجرای المان را داشته باشد.

کد خبر 405285

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.