زمان انتقال مصدومان در تهران به یک سوم کاهش پیدا می‌کند

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران گفت: مشکلات موجود در معابر تهران باعث شده که با وجود آمادگی لازم در نیروهای امدادی، این نیروها نتوانند به سرعت به حادثه برسند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، زهرا صدر اعظم نوری امروز (شنبه) در آئین بهره‌برداری از طرح مشارکت شهرداری تهران و سازمان اورژانس کل کشور، در ساماندهی خدمات فوریت‌های پزشکی با بیان اینکه نیروهای امدادی بر اساس استانداردها باید کمتر از چهار دقیقه به محل برسد، اظهار کرد: مشکلات موجود در معابر تهران باعث شده که با وجود آمادگی لازم در نیروهای امدادی، این نیروها نتوانند به سرعت به حادثه برسند و گره‌های ترافیکی همیشه از معضلات نیروهای امدادی در این رابطه بوده است.

وی با تاکید بر اینکه ضرورت دارد که راهکاری داشته باشیم برای اینکه بتوانیم مصدومان را به مراکز درمانی برسانیم، افزود: در این راستا شهرداری تمهیداتی را با همکاری سازمان اورژانس کشور فراهم کرده تا انتقال مصدومان به مدت زمان یک سوم کاهش پیدا کند.

عضو شورای اسلامی شهر تهران تصریح کرد: امیدواریم با همکاری خوبی که بین سازمان اورژانس و شهرداری انجام شده به سرعت اتفاقات و حوادث را مدیریت کرده و شاهد شرایط مطلوب‌تری باشیم.

کد خبر 405273

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.