مه آلودگی و کاهش محسوس دما پدیده غالب روز یکشنبه در اصفهان

کارشناس مسئول پیش بینی هوای استان اصفهان با اشاره به تداوم بارش ها در ۲۴ ساعت آینده، گفت: مه آلودگی و افت محسوس دما روز یکشنبه پدیده غالب بسیاری از مناطق استان خواهد بود.

ویکتوریا عزتیان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: فعالیت سامانه ناپایدار بارش زا تا اواخر وقت امروز در مناطق شرق، شمال شرق و جنوب استان اصفهان ادامه دارد.

وی افزود: افزایش ابر، بارش برف و باران و وزش باد نسبتا شدید پدیده غالب این مناطق خواهد بود و مه آلودگی در روز یکشنبه برای بسیاری از مناطق استان پیش بینی می شود.

کارشناس مسئول پیش بینی هوای استان اصفهان با  اشاره به کاهش سه درجه‌ای دما در ۲۴ ساعت آینده، گفت: ورزنه با دمای ۱۲ درجه سانتی گراد بالای صفر و بویین میاندشت با دمای ۱۴ درجه سانتی گراد زیر صفر به ترتیب گرمترین و سردترین مناطق استان خواهند بود.

عزتیان اضافه کرد: بیشینه دما در کلانشهر اصفهان امروز به ۶ درجه سانتی گراد بالای صفر و کمینه دما صبح فردا به چهار درجه سانتی گراد زیر صفر می رسد.

وی با اشاره به بارندگی های ۲۴ ساعت گذشته در سطح استان، افزود: بیشترین بارش از اردستان با میانگین ۹.۸ میلی متر باران ( سه سانتی متر ارتفاع برف) گزارش شده است.

کد خبر 405236

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.