دستاوردهای صنعت نفت و گاز به نمایش در می‌آید

نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پتروشیمی و صنایع وابسته از تاریخ ۳۰ بهمن تا ۳ اسفندماه سال جاری با حضور یک هیئت تجاری و سرمایه‌گذاری از کشورهای حوزه آسیای میانه و اوراسیا برگزار می‌شود.

به گزارش ایمنا و به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، صنعت نفت و فرآورده‌های آن یکی از صنایع حیاتی است که در کشور مورد توجه قرار دارد؛ این صنعت چند سالی است با اتکا به زیست‌بوم فناوری در کشور قدم به عرصه فناورانه گذاشته و از ایده‌های نوآورانه متخصصان در پیشبرد اهداف خود کمک می‌گیرد.

در این میان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری که با رسالت توسعه زیرساخت‌های فناورانه و نوآورانه در کشور فعالیت می‌کند، تلاش کرده تا دست جوانان خلاق و نوآور را در دست صنعت کهن و  درآمدزای نفت بگذارد.

بر همین اساس با همکاری بخش خصوصی، نمایشگاهی از دستاوردهای بین‌المللی نفت، گاز، پتروشیمی و صنایع وابسته برگزار می‌شود. این نمایشگاه میزبان شرکت‌ها، بازرگانان و سرمایه‌گذاران دولتی و خصوصی از کشورهای حوزه آسیای میانه و اوراسیا خواهد بود؛ حوزه‌ای که با عضویت موقت ایران در موافقتنامه اوراسیا، از اهمیت دوچندانی برای ایران برخوردار است.

متقاضیان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت "www.niavaransari.it" مراجعه کنند.

کد خبر 405222

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.