تمهیدات شهرداری سبزوار برای مقابله با آبگرفتگی معابر

معاون خدمات شهری شهردار سبزوار گفت: نیروهای خدمات شهری همزمان با بارش باران در سبزوار در آماده‌باش کامل هستند و برای رفع خطرات احتمالی در معابر استقرار یافته‌اند.

به گزارش ایمنا، سعیدرضا فصیحی با بیان اینکه بارندگی‌ها در سبزوار از شب گذشته آغاز شده، اظهار کرد: شهرداری با توجه به هشدارهای هواشناسی از روزهای گذشته تمهیداتی را برای این موضوع اندیشیده است.

وی افزود: در بارش‌های شب گذشته کانال‌های اساسی برای آبگرفتگی‌های معابر هیچ مشکلی نداشت و تحت کنترل بود.

معاون خدمات شهری شهردار سبزوار با اشاره به انهار فرعی و بروز مشکلات احتمالی عنوان کرد: در بعضی مناطق به واسطه فعالیت بعضی مشاغل و بی‌دقتی برخی از شهروندان، در انهار و شبکه‌های فرعی زباله ریخته می‌شود و آبگرفتگی‌هایی اتفاق می‌افتد.

فصیحی تصریح کرد: با توجه به اعلام هواشناسی در خصوص بارندگی‌ها تمام ستاد مدیریت بحران شهرداری در آمادگی کامل هستند، امیدوارم بتوانیم همانند گذشته از بروز هر گونه مشکل جدی جلوگیری کنیم.‌

وی با بیان اینکه شب گذشته به صورت موردی در بعضی از معابر آبگرفتگی موقتی ایجاد شد، اظهار کرد: با حضور نیروهای خدمات شهری سریعا رفع آبگرفتگی شد.

معاون خدمات شهری شهردار سبزوار گفت: شهروندان می‌توانند در صورت بروز هرگونه حادثه ناشی از بارش‌ها را با سازمان آتش‌نشانی سبزوار با شماره ۱۲۵ و یا اتاق بی‌سیم شهرداری سبزوار با شماره ۴۴۲۲۱۹۶۵ مطرح کنند.

کد خبر 405205

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.