اصفهان میزبان معاونان فنی و عمرانی ۱۸ کلانشهر کشور

معاون عمران شهری شهردار اصفهان از برگزاری بیست و هشتمین نشست معاونان فنی و عمرانی کلانشهرهای کشور به میزبانی شهرداری اصفهان در روزهای ۲۵ و ۲۶ دی‌ماه سال‌جاری خبر داد و گفت: در این نشست اصفهان میزبان معاونان فنی و عمرانی ۱۸ کلانشهر کشور خواهد بود.

ایرج مظفر در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: نخستین نشست تخصصی معاونان فنی و عمرانی کلانشهرهای کشور در آذرماه سال ۷۸ در شهر مشهد "پایتخت معنوی ایران" برگزار شد و پس از آن به صورت دوره‌ای به میزبانی سایر کلانشهرهای ایران ادامه یافت.

وی با اشاره به اهداف برگزاری نشست معاونان فنی و عمرانی کلانشهرها، افزود: این نشست‌ها به منظور برقراری ارتباط مؤثر با معاونان، مدیران کل و روسای ادارات فنی و عمرانی دستگاه‌ها، سازمان‌های اداری اجرایی مرتبط جهت تقویت و پاسخ به نیازهای مقتضی و عمرانی کلانشهرها، تبادل تجربیات موفق عمرانی کلانشهرها با یکدیگر همچنین افزایش توان علمی و تخصصی در اجرای پروژه‌های عمرانی برگزار می‌شود.

معاون عمران شهری شهردار اصفهان با بیان اینکه بیست و هشتمین نشست معاونین فنی و عمرانی کلانشهرهای کشور به میزبانی شهرداری اصفهان روزهای ۲۵ و ۲۶ دی‌ماه سال‌جاری در هتل آسمان برگزار می‌شود، تصریح کرد: نمایندگان کلانشهرهایی همچون تهران، کرج، اصفهان، مشهد، شیراز، تبریز، قم، اهواز، کرمانشاه، همدان، ارومیه، رشت، زاهدان، کرمان، یزد، اردبیل، بندرعباس و اراک در این نشست دو روزه حضور خواهند داشت.

وی تاکید کرد: در این نشست دو روزه معاونان فنی و عمرانی ۱۸ کلانشهر کشور درباره موضوعاتی همچون نگهداشت تاسیسات شهری و افزایش ایمنی پل ها و سازه های عمرانی، استفاده از توانمندی دارایی و مزیت نسبی استان های مختلف برای تامین مصالح نظیر قیر، سنگ، سیمان و آهن آلات، توسعه عرصه های عمومی و فضاهای باز همگانی پیاده محور و مسائل جاری و تجارب موفق کلانشهرها در امور عمران شهری به بحث و تبادل نظر می‌پردازند.

مظفر ادامه داد: در دومین روز برگزاری این نشست برنامه‌ریزی برای بازدید معاونان فنی و عمرانی کلانشهرها از پروژه‌های شاخص عمرانی شهرداری اصفهان را خواهیم داشت.

کد خبر 405192

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.