تنها یک مورد آبگرفتگی در مشهد گزارش شده است

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری مشهد گفت: در پی بارش‌های شب گذشته (جمعه) تاکنون، تنها در یک نقطه آبگرفتگی در سطح شهر گزارش شده است.

علیرضا صحراگرد در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: پیرو اطلاعیه شماره ۳۸ و متعاقبا اخطاریه شماره ۱۰ سازمان هواشناسی مبنی بر شرایط خاص وضعیت جوی، از روز گذشته (جمعه) مجموعه خدمات شهری شهرداری مشهد و سازمان‌های بحران‌مدار به حالت آماده باش درآمدند.

وی افزود: درهمین راستا و با توجه به پیش بینی دو وضعیت بارش باران و برف، بیش از ۱۰۴ دستگاه ماشین آلات جمع‌آوری آب‌های سطحی اعم از تانکر و پمپ سنگین خودمکش، ۱۲۹ دستگاه موتورپمپ سیار و تمام عوامل کارگری به صورت شیفت بندی شده در سطح شهر به فعالیت پرداختند که برخلاف ایجاد تجمعات آب در برخی محل ها، مشکل خاصی در سطح شهر ایجاد نشد و تنها در محدوده خیابان حر، پورسینای ۹، آبگرفتگی ایجاد شد که توسط عوامل مرتفع شد.

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری مشهد تصریح کرد: باوجود آمادگی کامل ۸۹ دستگاه خودرو نمک پاش و ۱۳۸ دستگاه ادوات برف روبی و گشت‌های مداوم ناظران مربوطه، نیازی به نمک‌پاشی و یا برف روبی در هیچ کجای شهر مشاهده نشد.

صحراگرد ادامه داد: در ادامه شرایط و به منظور آمادگی جهت بارش برف احتمالی طی امروز و فردا و با استفاده از ظرفیت تعداد ادوات برف‌روبی به ۱۸۲ دستگاه افزایش می‌یابد.

وی گفت: تمام عوامل خدمات شهری، نیروهای کارگری و امکانات درحالت آماده‌باش کامل قرار دارند.

کد خبر 405181

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.