فعالیت ۲۹۳ دستگاه اتوبوس بخش خصوصی در ارومیه

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری ارومیه گفت: در راستای کاهش بار ترافیک و تسهیل در تردد، ۲۹۳ دستگاه از اتوبوس‌های بخش خصوصی و ۴۹ دستگاه اتوبوس در بخش ملکی فعالیت دارند.

به گزارش ایمنا، مهدی مژدهی‌فر با اشاره به اقدامات درنظر گرفته شده در جهت توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی و کاهش بار ترافیک شهر،  به منظور سهولت استفاده شهروندان از ناوگان حمل و نقل عمومی، اظهار کرد: با توجه به توان بالقوه‌ای که در جهت جابه‌جایی مسافرها از مسیرهای مختلف شهر وجود دارد، اقدام به توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی کرده‌ایم که در همین راستا ۲۹۳ دستگاه از اتوبوس‌های بخش خصوصی و ۴۹ دستگاه اتوبوس در بخش ملکی به شهروندان خدمت‌رسانی می‌کند.

وی ادامه داد: در راستای کاهش استفاده از خودروهای شخصی در سطح شهر ارومیه، تاکسی‌های گردشگری و خطی تعبیه شده است که در جهت خدمات‌رسانی به شهروندان  فعالیت می‌کنند.

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری ارومیه تصریح کرد: به شهروندان توصیه می‌شود در راستای کاهش بار ترافیکی شهر، همچنین جلوگیری از افزایش آلاینده‌های جوی و صرفه‌جویی در مصرف سوخت، از ناوگان حمل و نقل عمومی استفاده کنند.

کد خبر 405180

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.