فرایندهای سنتی بهزیستی اصلاح شود

مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد سازمان بهزیستی کشور گفت: مشکل بهزیستی آدمها نیستند بلکه فرایندها هستند چرا که بسیاری از فرایندهای ما کماکان سنتی است که باید اصلاح کنیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، صفحه رسمی سازمان بهزیستی در اینستاگرام با انتشار یک پست نوشت:

"دکتر «کاظم نظم‌ده» مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد سازمان بهزیستی کشور در نشست با معاونین و رؤسای ادارات بهزیستی شهرستانهای استان یزد با بیان اینکه نظارتها باید به سمت فرایند محوری و هوشمندی برده شود، گفت: .

مشکل بهزیستی آدمها نیستند بلکه فرایندها هستند چرا که بسیاری از فرایندهای ما کماکان سنتی است که باید اصلاح کنیم.

در دفتر مدیریت عملکرد سیاست ما باتوجه به سیاست های سازمان در راستای شفاف سازی، سلامت اداری و مبارزه با فساد است.

سازمان بهزیستی کشور طبق آمار و اطلاعات در انتهای سال 97 که از سوی سازمان آمار، سازمان امور استخدامی و چند تا از دانشگاه ها انجام شد، جزء دستگاه های خوب و در مجموع یک سازمان سالم معرفی و انتخاب شد.

مجوز بیش از  45 هزار مرکز غیردولتی توسط بهزیستی در کشور صادر شده است.

باید کارهای خوب انجام شده را پایش و ثبت کنیم و با اصلاح فرایندها نظارت کنیم. .

مسئولین مدیریت عملکرد باید در راستای سیاست‌های سازمان حرکت کنند.

مسئولین مدیریت عملکرد باید پشت سر مدیرکل و در راستای سیاست‌های وی که بر مبنای سیاست‌های سازمان هست حرکت کنند و این خود عین علم مدیریت است."

کد خبر 405176

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.