مهم‌ترین حوادث گازگرفتگی ۲۴ ساعت گذشته در اصفهان

سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان از مسمومیت مجموعا پنج نفر به دلیل تنفس گاز کربن دی اکسید طی ۲۴ ساعت اخیر خبرداد.

عباس عابدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به گازگرفتگی یک نفر به دلیل استفاده از چوب برای گرم کردن اتاق در باغ اظهار کرد: این حادثه که ساعت ۲۲:۳۲ دقیقه به اورژانس ۱۱۵ اعلام شد، مصدومیت یک آقای ۳۵ ساله را در پی داشت.

وی افزود: بعد از اعزام یک آمبولانس ۱۱۵ به محل حادثه واقع در رهنان اصفهان فرد مصدوم به دلیل عدم رضایت خودش به بیمارستان منتقل نشد.

سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان با اشاره به دومین حادثه گاز گرفتگی که در منطقه بابوکان اصفهان رخ داد، اضافه کرد: این حادثه نیز به مسمومیت یک آقای ۵۲ ساله به دلیل استفاده از ذغال برای گرم کردن حمام بوده است که در ساعت ۲۲:۴۲ دقیقه به اورژانس ۱۱۵ اعلام شد.

وی تصریح کرد: فرد مصدوم توسط آمبولانس اعزامی به بیمارستان شهید اشرفی خمینی شهر انتقال یافت.

عابدی در خصوص جزئیات سومین حادثه گازگرفتگی اظهار کرد: این حادثه که در ساعت ۲۲:۴۷ دقیقه به اورژانس اعلام شد، مسمومیت سه خانم ۲۳ ساله را در پی داشت.

وی در خصوص دلیل این گازگرفتگی افزود: دلیل اصلی این گازگرفتگی نیز استفاده از ذغال برای گرم کردن اتاق بود که در خمینی شهر رخ داد.

سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان اضافه کرد: مصدومان بعد از اعزام یک اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان شهید اشرفی خمینی شد منتقل شدند.

وی خاطرنشان کرد: هیچکدام از حوادث گازگرفتگی ۲۴ ساعت اخیر در استان اصفهان فوتی نداشته است.

کد خبر 405174

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.