تغییر نام میدان پارچین به "سردار شهید قاسم سلیمانی"

شهردار پاکدشت گفت: به منظور ارج نهادن به ایثار و از خودگذشتگی سردار رشید اسلام، شهید حاج قاسم سلیمانی، میدان پارچین این شهرستان به نام این شهید سرافراز اسلام مزین شده است.

به گزارش ایمنا، داریوش پازوکی اظهار داشت:  مسیرهای عبوری پاکدشت به دلیل قرار گرفتن در محور مهم و ترانزیتی شرق کشور موسوم به بزرگراه امام رضا(ع)، روزانه محل عبور هزاران دستگاه خودرو است که در طول این مسیر، میدان پارچین که قدیمی‌ترین و مهم‌ترین میدان این شهر است به پاس ایثار و از خودگذشتگی این شهید سرافراز، به نام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی مزین شد تا تمامی کسانی که از این مسیر عبور می‌کنند، یاد این سردار شهید اسلام را گرامی دارند.

وی ادامه داد: به زودی یادمانی از این شهید سرافراز طراحی و در ورودی میدان نصب خواهد شد.

شهردار پاکدشت خاطرنشان کرد: سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی نماد ایثار، رشادت، مقاومت و ایستادگی در برابر زیاده‌خواهی استکبار بود و همه دوران عمر با برکت خود را صرف ایجاد امنیت در ایران و منطقه کرد؛ بنابراین زنده نگاه داشتن یاد و خاطر این شهید سرافراز، کوچکترین اقدامی است که می‌توان در برابر تلاش‌های وی انجام داد.

پازوکی یادآور شد: شهرداری پاکدشت نیز همچون سایر مناطق ایران اسلامی که غرق در ماتم و عزای شهادت سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی به سر می‌برد، تلاش کرده است تا با فضاسازی مناسب و سیاه‌پوش کردن محیط با مردم عزادار در ایجاد فضای مناسب برای برپایی مراسمات مختلف همراه باشد.

منبع: ایرنا

کد خبر 405166

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.