بانوی ووشوکار حجاب را به مبارزه ترجیح داد/ ترس ترامپ از تماشای یک مسابقه ورزشی

از حمله چهره‌های ورزشی به رئیس جمهور آمریکا تا ترجیح دادن حجاب به مدال توسط بانوی ایرانی و تا تلاش پاریسی ها برای تمدید قرارداد نیمار از مهم ترین خبرهای ورزشی جهان در هفته ای که گذشت است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهم ترین خبرهای ورزشی جهان در هفته ای که گذشت به شرح زیر است:

* دنیله دروسی هافبک اسبق رم و تیم ملی ایتالیا که در بوکاجونیورز آرژانتین توپ می‌زد، از دنیای فوتبال خداحافظی کرد.

* مهدی خلیل سنگربان ملی پوش تیم فوتبال العهد لبنان برای حضور درتیم ذوب آهن با مسئولان این باشگاه اصفهانی به توافق رسید. خلیل اعلام کرده که با ذوب آهن برای یک نیم فصل به توافق رسید

* آلبرت هاینس ورث بازیکن سابق تیم ملی فوتبال آمریکایی (راگبی) آمریکا و یکی از سرشناس‌ترین بازیکنان این رشته ورزشی در جدیدترین پُست اینستاگرامی خود از دولت ایران کمک خواست.‌ هاینس ورث در مورد اقدام خصمانه دونالد ترامپ در به شهادت رساند سردار قاسم سلیمانی نوشت: از دولت ایران تقاضا دارم برای انتقام، کاخ سفید را هدف بگیرد. ما مردم آمریکا واقعا نمی‌خواستیم که ترامپ اینگونه با قاسم سلیمانی برخورد کند.

* هواداران تیم فوتبال زنیت سن پترزبورگ در یک نظرسنجی بازیکنان برتر یک دهه اخیر این تیم را انتخاب کردند. هواداران تیم فوتبال زنیت سن پترزبورگ در این نظرسنجی بازیکنان برتر یک دهه اخیر این تیم را انتخاب کردند که سردار آزمون لژیونر ملی پوش کشورمان در جمع بازیکنان ذخیره این تیم قرار گرفت.

* گری لینکر آقای گل جام جهانی۱۹۸۶، در توییتی دونالد ترامپ رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا را مخاطب قرار داد و در خصوص قهرمانی تیم فوتبال لیورپول و نقش ترامپ در این اتفاق به طنز نوشت: فقط ترامپ است که می‌تواند جلوی قهرمانی لیورپول را در پریمر لیگ بگیرد! 

* ترامپ قصد دارد ۱۳ ژانویه برای تماشای بازی پلی آف میان تیم‌های دانشگاهی کلمسان و و لیوئیزیانا به نیو اورلینز در ایالت لوئیزیانای آمریکا سفر کند. حالا ترامپ می ترسد که مورد خشم مردم حاضر در استادیوم قرار بگیرد، برای همین ممکن است به دلیل به شهادت رسیدن سردار قاسم سلیمانی او سفر خود را به ایالت لوئیزیانا لغو کند تا با خشم دوباره مردم کشورش مواجه نشود.

* ارسلان مطهری مهاجم تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان پس از مذاکره با مدیران استقلال با آن ها به توافق رسید و قرارداد یک سال و نیمه اش را به امضا رساند. این بازیکن نخستین خرید فرهاد مجیدی در تیم فوتبال استقلال تهران محسوب می شود.

* مسئولان باشگاه پاریسی به خصوص ناصر الخلیفی مالک این باشگاه در نظر دارد تا با نیمار بر سر میز مذاکره بنشیند تا به یک جمع بندی برسد. در کنار نیمار، مذاکرات با کیلیان امباپه ستاره جوان پاری سن ژرمن شروع خواهد شد. نیمار تا ۲۰۲۰ قرارداد داشته و ممکن است سالیان بیشتری را در فرانسه بماند.

* سهیلا منصوریان ووشوکار لژیونر کشورمان چند روز پیش قرار بود در بزرگترین مسابقات سازمان ووشو (wlf) در چین مبارزه کند و حتی او خودش را برای این مسابقات آماده کرد و تا کنار زمین مسابقه هم آمد اما داور مسابقه به حجاب بانوی ووشوکار کشورمان ایراد گرفت و نگذاشت منصوریان با حجاب برابر حریفش ظاهر شود. داور مسابقه به منصوریان گفت که باید مقنعه اش را در بیاورد تا اجازه مبارزه کردن پیدا کند اما بانوی ووشوکار کشورمان از اجرای دستور داور خودداری کرد و تصمیم گرفت که مبارزه نکند.

* تیم های فوتبال منچستریونایتد و منچسترسیتی در چارچوب رقابت‌های جام اتحادیه به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با نتیجه ۳ بر یک به سود آبی شاگردان پپ به پایان رسید. شنیده می‌شود مدیران این تیم به دلیل افت سهام این باشگاه تصمیم نهایی شان تغییر سرمربی است که بتواند این تیم را در بین ۵ تیم برتر لیگ جزیره حفظ کند یا به نوعی یادگار الکس فرگوسن در میان «تاپ سیکس» معروف باشد.

* باشگاه تراکتور بعد از جدایی فورچونه به دنبال تقویت خط حمله خود است و شنیده می شود برخی از دلال ها و واسطه ها پیشنهاد جذب ابراهیم توره را به تراکتوری ها دادند. علاوه بر این ابراهیم توره مهاجم سنگالی در صفحه اجتماعی خود با گذاشتن نماد تراکتور، تمایلش برای حضور در این تیم تبریزی نشان داده است. همچنین استوری این بازیکن در هواپیما شائبه حضورش در ایران را قوت بخشید.

* لئوتارو مارتینز مهاجم آرژانتینی نراتزوری مورد توجه تیم‌های بزرگی، چون بارسلونا و منچستریونایتد قرار گرفته و این احتمال وجود دارد که با قراردادی گران قیمت در ژانویه راهی یکی از این ۲ تیم شود. وجود گمانه زنی‌های بسیاری که پیرامون انتقال این بازیکن به اولدترافورد و نیوکمپ مطرح می‌شود، مارتینز به هواداران نراتزوری اطمینان داده برای کمک به اینترمیلان تمرکز کرده تا این تیم بتواند پس از ۸ سال سلطه یوونتوس در سری آ، در پایان فصل جام قهرمانی را از آن خود کند.

* فرهاد مجیدی با حضور در تیم فوتبال استقلال اعضای کادر خود را انتخاب کرد که متشکل از نامجو مطلق و ۲ دستیار اسپانیایی بود. با این وجود مدیران، مذاکرات را با این دو دستیار اسپانیایی انجام دادند، اما گویا آن ها حاضر نیستند در استقلال کار کنند. مسئولان استقلال در تلاشند تا ۲ دستیار اسپانیایی را متقاعد کنند به تهران بیایند و در استقلال کار کنند.

کد خبر 405126

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.